רכילות עסקית

הנהלת פרטנר חוגגת עם הלקוחות בנוכחות אבי גבאי

ממופע עבור העובדים ועד מפגשים עם לקוחות ושותפים עסקיים, המנכ"ל אבי גבאי עובר מאירוע לאירוע, וכפי המסורת של פרטנר - בכל אירוע חלק אמנותי מיוחד. הנהלת פרטנר חוגגת בגג מטה החברה בראש העין
מערכת ice |  1
עילי בוטנר (צילום יחצ)
המנכ"ל הנכנס של חברת פרטנר, אבי גבאי, ממשיך ברצף האירועים גם במחווה לעובדים וגם עבור הלקוחות והשותפים העסקיים של חברת התקשורת.
באירוע הלקוחות של קבוצת התקשורת פרטנר שהתקיים אתמול (שני), הגיעו גבאי עצמו יחד עם הנהלת החברה למפגש עם הלקוחות והשותפים העסקיים.

בשנה האחרונה פרטנר האיצה את השקעתה בתחום פתרונות האינטגרציה הן בתחומים של חוות שרתים, ענן, אבטחת מידע ועוד. השילוב של שירותי אינטגרציה ושירותי התקשורת של פרטנר הנמצאים תחת קורת גג אחת, מהווים יתרון משמעתי עבור עסקים.
כחלק מהמסורת של פרטנר, גם החלק האמנותי לא נשכח ועל הבידור באירוע היה אחראי עילי בוטנר ולהקת ילדי החוץ שהקפיצו את הנוכחים בגג מטה החברה בראש העין.
רק לפני שבוע, קבוצת התקשורת פרטנר פרגנה לעובדיה באירוע שכולו הוקדש למוסיקה, לקראת השנה החדשה, שהתקיים  באמפי פארק רעננה. המופע המרכזי באירוע היה של  הזמר והיוצר חנן בן ארי שאף הכין הפתעה לעובדי החברה ששילב בשיר ״אמן על הילדים״ תמונות  של ילדי עובדי פרטנר.
עבור העובדים זו הייתה רק יריית הפתיחה, שכן הפעם ההנהלה הכינה להם הפתעה לאחרי החגים. לראשונה מזה שנתיים, יטוסו עובדי החברה לגיבוש מיוחד - נופש שלא היה בחו"ל מאז תקופת הקורונה. היעד הפעם: מדריד שבספרד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוגגים כשחצי תא מנותקת מהפיבר
    יוני 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל תא כבר יום שלם מנותקת מהפיבר ואין אינטרנט. חייב להחליף ספק תשתיות..
    סגור