רכילות עסקית

לאה שנירר בערב מלחיץ במיוחד: "איזה פחד, אלוהים"

מכבי האש הוזעקו אל ביתה של לאה שנירר לאחר בעקבות דליפת גז חמורה שהתפשטה בביתה, לאחר מספר רגעים זיהו כוחות הכיבוי את מקור הדליפה וטיפלו בה, האירוע נגמר ללא נפגעים
מערכת ice | 
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)
ערב מלחיץ בבית משפחת שנירר. "מי היה מאמין שככה יסתיים היום שלי" כתבה המועשרת ואשת העסקים לאה שנירר בחשבון האינסטגרם שלה. באמצע ערב שקט בו בילתה עם ילידה קיבלה שנירר שיחה מחברתה מיה. "מיה מדווחת לי על עשן במטבח וריח של גז" שנירר הוסיפה: "איזה פחד, איזה מזל שיש לי את שלי איתי". בשלב זה טרם ברור מה הגורם לריח ומהיכן מגיעה דליפת הגז.  
הריח החריף והחשש גרם לשנירר לחייג למכבי האש שהגיעו תוך כמה דקות. "חזרנו מסרט ועכשיו אנחנו בסרט" כתבה שנירר. ואכן תוך כמה רגעים מזהים הכבאים את מקור הדליפה והריח החריף ומתחילים לפעול. "הכבאים המדהימים מנטרלים את הקצר בחשמל ודליפת הגז ומרגיעים אותנו". "אלוהים איזה מזל שבאתם" אמרה שנירר לכבאים וסיכמה "עברתי ערב לא פשוט ומלחיץ מכבי האש הגיעו תוך כמה דקות אני מבקשת – למי שאין גלאי עשן, תתקינו".
 
במאי האחרון הוכרז כי חברת כצט גייסה אל שורותיה את המעושרת שנבחרה להוביל קמפיין רשתות לתוסף הסידן קלציצ'ו של חברת כצט, לרגל חודש העלאת המודעות למניעה של אוסטאופורוזיס. המאמנת לאורח חיים בריא שנירר נבחרה במטרה לעודד אנשים לשמור על אורח חיים בריא, אשר כולל פעילות גופנית ושמירה על צריכה מספקת של סידן בכל הגילאים, אשר חיונית על מנת לעזור לבנות עצמות חזקות ובריאות לכל החיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה