רכילות עסקית

מאמץ נואש: חברת צלזיוס פונה לבית המשפט

חברת צלזיוס שפשטה רגל בחודשים האחרונים פונה לבית המשפט בבקשה לשחרר מיליונים של מטבעות קריפטו על מנת שתוכל להחזיר את ההשקעה ללקוחות 
מערכת ice | 
צלזיוס (צילום מתוך האינסטגרם)
בחודשים האחרונים מטבעות קריפטו חווים עליות ומורדות קיצוניות והדבר הביא את חברת צלזיוס לפשיטת רגל וזאת לאחר שפיטרה מאות מעובדיה, גם בסניף הישראלי. השבוע, ניכר כי החברה מנסה בכל זאת להחזיר מטבעות ללקוחות שננעלו מחוץ לחשבונות שלהם.
החברה פנתה לבית המשפט בארה"ב על מנת לבקש שחרור של מטבעות קריפטו בשווי של כ-50 מיליון דולר, אשר תקועים בחשבונות שונים בפלטפורמה של העסק. הדבר מציג את ההבדל הברור הקיים בין הלקוחות של החברה.
 
אלו אשר היה להם חשבון שלא נותן לחברה שליטה מלאה על המטבעות הצליחו ברובם להשיב את שווי ההשקעה, בעוד שאלו אשר חתמו על העברה מלאה של המטבעות תחת שם החברה נותרו עם ידיים ריקות ובעבורם פנתה החברה לבית המשפט. הנושא צפוי לעלות בפני שופט בשימוע ב-6 לאוקטובר הקרוב.
 
הסכום שצלזיוס מבקשת הוא רק חלק ממטבעות בשווי 200 מיליון דולר שתקועים בחשבונות של אנשים שהעבירו לחברה בעלות מלאה על ההשקעה וזאת לאחר שטרם נפילת המטבע רבים העבירו את המטבעות לסוג חשבון זה.
בנוסף, חשבונות אלו לבדם, גם הם נתח קטן מאד ממה שמשתמשים הפסידו עקב פשיטת הרגל של החברה. שווי השוק של הנכסים שהושקעו מגיעים ל-4.2 מיליארד דולר, נכון לאמצע יולי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה