רכילות עסקית

אילון מאסק נרדף על ידי סטודנט: זה המחיר כדי שיפסיק

סטודנט שעוקב אחר טיסות של סלבס יפסיק לפרסם את מקום הימצאו של מנכ"ל ומייסד טסלה, שהוא גם האיש העשיר בעולם, תמורת מחיר שמן במיוחד
מערכת ice | 
spaceX (צילום ויקיפדיה, flickr/ U.S. Air Force Academy)
אילון מאסק עורר השבוע זעם לטיסה של תשע דקות ו-35 מייל מסן חוזה לסן פרנסיסקו - אבל זה לא היה צריך להיות ככה. הטיול המוזר נחשף על ידי @ElonJet, חשבון טוויטר בניהולו של ג'ק סוויני, מתמחה ב-IT בן 20 באוניברסיטת מרכז פלורידה באורלנדו.
"אם הוא נותן לי לטוס איתו במטוס שלו, להקליט אותו ולדבר על זה - ואולי אפילו לא לשלם לי את 50,000 הדולרים [שבקשו קודם לכן] - הייתי מוריד את הציוץ הזה", אמר סוויני על מאסק. "זה עדיין עומד לדיון".

התחביב המתוקשר של סוויני משתמש במידע ציבורי שנאסף מהאינטרנט כדי לעקוב אחר תנועותיהם של מטוסים פרטיים שטסים כמו טום קרוז וקרדשיאנס או של אוליגרכים רוסים וטיטאנים טכנולוגיים כמו ביל גייטס ומאסק. הוא מפרסם בקביעות את מקום הימצאם בשורה של חשבונות טוויטר. ביולי, חשבון @CelebJets שלו עצר את קיילי ג'נר לטיסה של 17 דקות, מה שהוביל לכינוי "פושעת אקלים".
אבל יש לו נקודה רכה במיוחד עבור מאסק - גם כשהממציא עושה לו חיים קשים. "המטוס שלו היה בסן פרנסיסקו פחות מיממה", אמר סוויני ל"פוסט" על הטיסה הקצרה של השבוע. "אבל זה היה קשה להבין כי זו הייתה אחת הטיסות שבהן היה לו PIA [כתובת פרטיות ICAO, המסווה את זהותו של בעל המטוס]. זה כמו שיש לוחית רישוי על המכונית שלך שרשומה בשם אחר. נדרשת עבודה נוספת כדי לדעת לאן המטוס הולך".
הוא היסס לרגע והתבדח, "PIA זה כאב בתחת", מאז שהשיק את @ElonJet בשנת 2020 - יש לו כ-500,000 עוקבים - סוויני הפך לעצם בגרון עבור קהל המטוסים הפרטיים: כעת יש לו 30 חשבונות בוטים העוקבים אחר מאות שמות מודגשים. בנובמבר האחרון, מאסק הציע לסוויני 5,000 דולר כדי להוריד את החשבון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה