רכילות עסקית

אלין כהן גרמה לפאניקה בנתב"ג: מדוע נזקקה לטיפול רפואי?

אשת העסקים ואושיית הרשת שלומדת בימים אלה באיטליה שבה לביקור בארץ, אך חשה ברע במהלך הטיסה והתעלפה, על כן נקראו למקום צוותי הרפואה בנתב"ג שדאגו לה לטיפול

מערכת ice |  1
אלין כהן (צילום מור צידון)
כוכבת הרשת אלין כהן התעלפה כאשר הייתה בדרכה לישראל בטיסת חזור ממילאנו, בירת האופנה של איטליה. אשת העסקים חזרה ארצה אחרי חודש לימודים בארץ המגף, אלא שבמהלך הטיסה חשה ברע, סבלה מכאבי ראש עזים והתעלפה כשהיא מקיאה ונראית חיוורת.
כהן גרמה להקפצה של כל צוותי הרפואה הזמינים של שדה התעופה בן גוריון, שהגיעו לטפל בה עד שהתאוששה וחזרה להכרה מלאה. יש לציין שזו זאת לא הפעם הראשונה שאושיית הרשת מאבדת את ההכרה, כאשר גם בטירונות בצבא חוותה מקרה דומה.

יש לציין כי למרות שחשה ברע, ב-TMI דווח כי היא לא נחה לרגע והיום בשעות הבוקר המוקדמות, שעות ספורות אחרי חזרתה ארצה, התייצבה על סט הצילומים, כפרזנטורית החדשה של מותג מכשירי עיצוב השיער "רמינגטון".
עוד צוין כי על סט הצילומים שיתפה כהן על המקרה: "עליתי למטוס עם כאבי ראש חזקים שאני רגילה לסבול מהם אחת לכמה זמן. נרדמתי בטיסה והתעוררתי מכאב חד, אחי הבין שמשהו לא בסדר, קרא לדיילת, התחלתי להקיא ואז איבדתי את ההכרה והתעלפתי. ברוך השם עכשיו הכל בסדר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלין
    חלי 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלינוש תרגישי טוב נסיכה , רוצים לראות אותך תמיד בכותרות , רפואה שחמה אהובה .
    סגור