עסקי ספורט

בעלות חדשה: החברה שרכשה את מילאן ביותר ממיליארד יורו

עכשיו רשמי - מילאן נרכשה תמורת 1.2 מיליארד יורו על ידי חברת "Red Bird" שהפכה לבעלת השליטה במועדון
מערכת ice | 
קבוצת הכדורגל האיטלקית מילאן (צילום אינסטגרם/ מילאן)
על רקע חגיגות האליפות ה-19 בתולדותיה, כעת יש לקבוצת הכדורגל האיטלקית מילאן סיבה נוספת למסיבה. המועדון הודיע היום (רביעי) כי חתם על עסקה בשווי של 1.2 מיליארד יורו עם חברת Red Bird, שתהפוך לבעלת השליטה במועדון.

כזכור, עד לאחרונה נדמה היה שמי שתרכוש את זכויות הניהול באלופת איטליה היא חברת 'אינבסטקורפ' מבחריין, אך משהעסקה נפלה, מי שזכה בסופו של דבר בכבוד האמור הוא התאגיד האמריקאי, כאשר יו"ר חברת "Red Bird" גארי קרדינל שהה בימים האחרונים במילאנו, שם נועד עם נציגי חברת "אליוט" המחזיקה בזכויות הניהול של המועדון, זאת על מנת לסגור קצוות אחרונים ולחתום סופית על העסקה.
אגב, כעת מתברר כי קרדינל שהה במילאנו כבר במהלך השבוע שעבר והיה שותף לחגיגות האליפות האדומות-שחורות בטרם נחתמה העסקה סופית. עוד פורסם כי כעת צפויה תקופת חפיפה בת חודשיים בין החברות, בטרם תוחלף לחלוטין הבעלות.  
 
גרי קרדינל אמר לאחר חתימת ההסכם: "אנחנו גאים להיות חלק מההיסטוריה של מילאן ולקחת חלק בפרק הבא של המועדון על מנת להחזירו לפסגת הכדורגל האיטלקי, האירופי והעולמי". האם מילאן בדרך לעמוד בסטנדרטים הגבוהים של בעל הבית החדש שלה? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה