רכילות עסקית

רוני מאנה בחמישי שמח: משחק של מכבי ואז למסיבה

נראה שלמרות הערב הגשום, לאיש העסקים רוני מאנה היה אתמול חמישי שמח במיוחד: לאחר צפייה במשחק של מכבי תל אביב בהיכל מנורה, נצפה במסיבה במלון הילטון של אשת העסקים ירדנה עובדיה
מערכת ice |  2
רוני מאנה במסיבה (צילום חשבון האינסטגרם של רוני מאנה)
איש העסקים ומתווך הנדל"ן רוני מאנה נצפה אתמול בערב (חמישי) מבלה בשני אירועים שונים אחד אחרי השני. במה שתיעד בסטורי שלו באינסטגרם הוא נראה מבלה עם סלבס נוספים, תחילה במשחק של מכבי תל אביב בכדורסל ולאחר מכן בחגיגת חתונת הזהב של אשת העסקים ירדנה עובדיה ובעלה יוסי, במלון הילטון תל-אביב.
תחילה נצפה מאנה במשחק של מכבי תל אביב בכדורסל נגד אנאדולו. במשחק שהתקיים בהיכל מנורה במסגרת היורוליג מכבי הפסידה לקבוצה הטורקית בתוצאה 92-78.  איש העסקים נצפה שם יחד עם כוכב "הבוזגלוס", שחקן העבר אסי בוזגלו, שמחזיק גם בתואר השורד האחרון של "הישרדות VIP", וגם עם הזמר רגב הוד שאף הוא השתתף באותה עונה של "הישרדות VIP".
מאוחר יותר, לאחר התיעוד בסטורי של מאנה באינסטגרם מהמשחק, הוא נצפה מבלה במלון הילטון בתל-אביב במסיבה של אשת העסקים ומתווכת עסקאות הנשק ירדנה עובדיה, שידועה באהבתה למסיבות גרנדיוזיות. עובדיה ובעלה יוסי חגגו חתונת זהב של 50 שנים יחד, בה נצפו גם איש העסקים רמי לוי ו"רב הסלבס" מרדכי חסידים.
ואלה לא היו האירועים היחידים שמאנה בילה בהם השבוע, הוא נצפה גם בין האורחים במסיבה של אייל גולן ורעייתו דניאל גרינברג לרגל הולדת בנם, שהתקיימה השבוע במתחם האירועים היוקרתי ''אמארה'' בנס ציונה. בין האורחים שנכחו שם היו בני הזוג ויצמן - מיכל הקטנה ובעלה ניר, מבעלי רשת מלונות בראון. גם אביבית בר זוהר הגיעה לאירוע יחד עם בן זוגה החדש, וכן פנינה רוזנבלום. גם לאה שנירר ובעלה צחי הגיעו כצפוי, אחרי שבפעם הקודמת אירחו את האירוע.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    העיקר הפאה לא זזה (ל"ת)
    אברהם 12/2021/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • זה שזירה
    אבי לוי 12/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה פיאה
    סגור