רכילות עסקית

ירדן ג'רבי בצעד מפתיע: זה העסק הבא שלה

ג'רבי שבקרוב תופיע סרצועת הפריים טיים של קשת 12 כפרשנית הספורט של נינג'ה ישראל לצד ניב רסקין, נמצאת בימים אלה בארץ ומודיעה על מהלך חדש שלה
מערכת ice | 
ירדן גרבי (צילום Roy Alima/Flash90)
המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי שפרשה מעולם התחרויות לפני כארבע שנים, אחרי שזכתה במדליית הארד באולימפיאדת ריו. מאז ראינו אותה על המסך בתוכנית הישרדות ובקרוב נראה אותה ברצועת הפריים טיים של קשת עם תחילת שידורי העונה הרביעית של פורמט הספורט הטלוויזיוני נינג'ה ישראל.
ג'רבי שלוהקה לתוכנית אחרי המעבר של רותם ישראל לרשת 13, תופיע כפרשנית לצד הפרשן הותיק ניב רסקין, ובינתיים, היא הגיעה לארץ וחשפה פרויקט חדש שלה שעומד לצאת לדרך. המדליסטית האולימפית הפכה מאז ההישג האולימפי לסמל להצלחה, ואף לוהקה כפרזנטורית של ליין מוצרי יוגורט פרו המועשרים בחלבון של תנובה תחת הסלוגן, "נחישות מנצחת הכל".
גם הפרויקט החדש שלה רוכב על ההצלחה שלה, ובעמוד האינסטגרם פרסמה ג'רבי כי היא מוציאה ספר פטנטים שיגיע בקרוב לחנויות. ג'רבי הציגה את הספרון בגרסה שראתה אור תחת הכותר "סודות של אלופה - מדריך אישי להעצמה", שיצא בבית ההוצאות כתר.
 
המדליסטית האולימפית חיה על קו נתניה ליסון אחרי שמאז פרישתה  היא נכנסה לעולמות העסקיים כשהתחילה לעסוק בנדל"ן רווחי באירופה. ג'רבי חשפה לפני חודש בחשבון האינסטגרם שלה כי היא הגיעה לשלב מרגש בתהליך עסקת הנדל"ן שהיא מקדמת ובקרוב תתחיל הבנייה על הנכס שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה