רכילות עסקית

זה המיליארדר שהגיע לטבריה לקראת תחרות האירונמן

כוכבי קבוצת האופניים המקצוענית, 'ישראל סטארט אפ ניישן' הגיעו למלון לאונרדו פלאזה בטבריה בערב לאירוע גאלה לקראת התחרות שתערך לראשונה בישראל, זה המיליארדר שנכח בערב 
מערכת ice | 
תחרות האירונמן בטבריה (צילום בני דויטש)

מלון לאונרדו פלאזה טבריה מרשת פתאל שמארח, במסגרת תחרות אירונמן העולמית, את כוכבי קבוצת האופניים המקצוענית, 'ישראל סטארט אפ ניישן' ובראשה, מנצח הטור דה פראנס האגדי. כריס פרום הזמין אמש את הרוכבים לקוקטייל גאלה וארוחת ערב חגיגית, בסימן פתיחת תחרות IRONMAN ובמעמד המיליארדר, סילבן אדמס.

האירוח התקיים אל מול חופי הכנרת ובסמוך לבריכה והרוכבים זכו להתפנק על תפריט יוקרתי שהוכן במיוחד עבורם.
המיליארדר, סילבן אדמס שכיבד בנוכחותו באירוע העניק לראש עיריית טבריה, בועז יוסף ומנכ"ל מלון לאונרדו פלאזה טבריה, אלי אליאב, חולצה עם הקדשה אישית. המנכ"ל, אליאב, חובב רכיבה בעצמו, לא הסתפק בהקדשה אישית של אדמס, וביקש גם מפרום שהקדיש לו בשמחה הקדשה על אותה החולצה.

סילבן אדמס ואלי אליאב. צילום: רשת מלונות פתאל

בסיום ארוחת הגאלה והנאומים - בהם אדמס בירך את העיר טבריה, פנה בבקשה אישית למנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי בבקשה לאירועים נוספים כאלה והודה למנכל מלון לאונרדו פלאזה טבריה על האירוח המושלם - הרוכבים התלוצצו ביניהם וזרקו אחד את השני אל תוך הבריכה. גם אדמס כמעט ומצא את עצמו בבריכה אבל ברגע האחרון ניצל מרוח השטות ונשאר יבש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה