רכילות עסקית

בעלות של מיליוני שקלים: הפרויקט הענק של קבוצת א.י. אלקטרוניקה

קבוצת א.י. אלקטרוניקה ממשיכה במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה. במסגרת ההתרחבות, ולאחר רכישת מפעל "צמח טכנולוגיות", פארק אפק בראש העין ושדרוגו, החברה תעביר בקרוב את משרדיה והמרכז הלוגיסטי למבנה סמוך למרכז הטכנולוגי של צמח

מערכת ice | 
מפעל צמח המחודש (צילום יניב כהן)
לאחר שהודיעה בחודש שעבר כי השלימה את שיפוץ מפעל "צמח טכנולוגיות" אשר אותו רכשה לאחרונה בעלות של מיליוני שקלים, קבוצת א.י. אלקטרוניקה (AYG) ממשיכה במימוש אסטרטגיית הצמיחה שלה.
במסגרת ההתרחבות, ולאחר רכישת מפעל "צמח טכנולוגיות" פארק אפק בראש העין ושדרוגו, החברה תעביר בקרוב את משרדיה והמרכז הלוגיסטי למבנה סמוך למרכז הטכנולוגי של צמח.
המהלך נועד לאחד את כלל פעילות החברה במתחם אחד בסביבה הייטקיסטית ולתמוך בהמשך התפתחותה. המרכז הלוגיסטי החדש ישתרע על שטח של 3,000 מ"ר, מתוכם 1,400 מ"ר שטח משרדים ו- 1,600 מ"ר שטח מחסנים.
לטענת הנהלת החברה, השטחים ישרתו לא רק את פעילות החברה אלא גם את מפעל  "צמח טכנולוגיות"  וקבלני משנה נוספים לטובת לקוחות החברה. עוד נודע, כי המשרדים החדשים, הממוקמים בבניין טימורה, עברו תהליך שדרוג בהובלת האדריכל אומר פופר. עלות הפרויקט מוערכת במיליוני שקלים. במקום צפויים לעבוד עשרות עובדים ומנהלים.
כאמור, בחודש שעבר הנהלת החברה חשפה את הפעל החדש שנרכש במיליוני שקלים. בעקבות כך, ציין גיל טל, מנכ"ל קבוצת א.י. אלקטרוניקה: הפיכת מפעל צמח למרכז טכנולוגי, היא הלבנה הראשונה באסטרטגיית החברה, ומוסיפה נדבך חשוב של מרכז יצור מתקדם וייחודי ליכולות החברה". 
עוד הוסיף: "אנו גאים להרחיב את יכולות הייצור המקומי יחד עם הפעלת קבלני משנה אסטרטגיים בתחום ה- EMS המקומי ולתרום לחיזוק התעשייה הישראלית, תוך מתן מענה מקיף לצרכי מגוון לקוחותינו בתעשייה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה