נדל"ן ותשתיות

המפעל שנרכש במיליוני שקלים עבר מהפכת ענק: כך הוא נראה עכשיו

חברת A.Y. Electronics, מקבוצת א.י. אלקטרוניקה, השלימה השבוע את שיפוץ מפעל צמח טכנולוגיות, שרכשה לאחרונה בעלות של מיליוני שקלים
מערכת ice | 
מפעל צמח המחודש (צילום יניב כהן)
חברת A.Y. Electronics, מקבוצת א.י. אלקטרוניקה, מהמובילות בתחום הרכיבים האלקטרוניים בישראל מעל 40 שנה, השלימה השבוע את שיפוץ מפעל צמח טכנולוגיות, שרכשה לאחרונה בעלות של מיליוני שקלים. 
מפעל הייצור למוצרי אלקטרוניקה עבר שיפוץ נרחב הכולל הטמעת מכשור טכנולוגי מתקדם והתאמת תשתיות בקרה וניהול בסטנדרטים הגבוהים בתעשייה. רכישת המפעל והטמעת טכנולוגיות וציוד חדשני מהוות שינוי אסטרטגי עבור א.י אלקטרוניקה, מחברה שעסקה בעיקר במכירות רכיבים ובהפעלת קבלני משנה, לחברה שמניידת את מרכז הכובד העסקי שלה גם לייצור מוצרי אלקטרוניקה הנמצאים בחזית הטכנולוגיה בתעשייה האזרחית והצבאית. 
כמו כן, החברה מרחיבה מהותית את שרותי התמיכה ללקוחותיה בתחומים משלימים נוספים כמו Reballing באמצעות תהליכים רובוטים מבוקרים. עם השלמת השיפוץ, החברה פתחה בסבב גיוס כח אדם איכותי לתפקידי מפתח במפעל ובקבוצה. בהנהלת החברה מדווחים כי רכישת המפעל ושיפוצו היא צעד ראשון במימוש אסטרטגיה ארוכה טווח שמגדילה את סל השירותים שלה ל- "Plus-EMS" שגובשה על ידי הנהלת הקבוצה. 
גיל טל, מנכ"ל  AY (צילום: יניב כהן)
גיל טל, מנכ"ל קבוצת א.י. אלקטרוניקה, סיפר: "הפיכת מפעל צמח למרכז טכנולוגי, היא הלבנה הראשונה באסטרטגיית החברה, ומוסיפה נדבך חשוב של מרכז יצור מתקדם וייחודי ליכולות החברה. אנו גאים להרחיב את יכולות הייצור המקומי יחד עם הפעלת קבלני משנה אסטרטגיים בתחום ה- EMS המקומי ולתרום לחיזוק התעשייה הישראלית, תוך מתן מענה מקיף לצרכי מגוון לקוחותינו בתעשייה הישראלית".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה