שיווק ופרסום

מפעל מזון חדש נפתח בישראל: בדרך למהפכה בקולינריה המקומית?

"לה רושל", החברה מתחום הקייטרינג החלבי הכשר, רכשה את מפעל הפסטות הטריות "מאמא פסטה", בסכום של כחצי מיליון שקל, מהלך המסמן את שאיפותיה להתפתח ולהעמיק את אחיזתה בשוק הקולינריה בישראל במטרה למכור פסטות טריות לצרכנים פרטיים ולמסעדות
מערכת ice |  3
לה רושל (צילום לירן מימון)
בחודשים האחרונים ביצעה "לה רושל", החברה מתחום הקייטרינג החלבי הכשר, צעד משמעותי אחרי שרכשה את מפעל המזון בו מיוצרות הפסטות הטריות "מאמא פסטה", בסכום של כחצי מיליון שקל, מהלך המסמן את שאיפותיה להתפתח ולהעמיק את אחיזתה בשוק הקולינריה בישראל.
המפעל, הידוע בייצור פסטות טריות ברמה גבוהה, מעניק ל"לה רושל" את היכולת לשלוט באופן מלא בתהליך הייצור, מהשלב הראשון ועד להגעת המנה לצלחת של הלקוח. בזכות הרכישה, לה רושל יכולה להבטיח שכל מנה המכילה פסטה, החל מרביולי עדין ועד פטוצ'יני רחב, תהיה טרייה, איכותית ומותאמת אישית לסטנדרטים הגבוהים שהחברה שואפת לשמור.
המפעל החדש יאפשר ללה רושל לא רק לשדרג את המנות המוצעות אלא גם להרחיב את ההיצע הקולינרי ולפנות לשווקים נוספים. עם יכולת ייצור מוגברת ושליטה על חומרי הגלם, לה רושל מתכננת להרחיב את פעילותה בתחום האירועים והקייטרינג ולהשיק קו מוצרים חדש של פסטות טריות שיימכרו ישירות לצרכנים, במגוון טעמים וצורות.
על פי החברה, החזון שלה הוא להוביל בתחום הפסטה הטרייה בשוק הישראלי, ולהפוך את המותג "מאמא פסטה" לשם נרדף לאיכות וטריות בכל בית. כחלק מתהליך הרכישה וההטמעה, השקיעה לה רושל גם בתשתיות ובחדשנות טכנולוגית, שמאפשרות למפעל החדש להמשיך לייצר בקצב גבוה תוך שמירה על איכות. 
רותם בארי מספר: "אנחנו מתמחים בקייטרינג חלבי כשר, המציע חוויה קולינרית ייחודית לכל סוגי האירועים - החל ממפגשים אינטימיים ועד אירועים עסקיים גדולים. רכישת מאמא פסטה הינה חלק טבעי בהתפתחות העסק על מנת להגדיל את מגוון המוצרים, אותם אנו מציעים ללקוחותינו כבר עשור".
לה רושל (צילום: לירן מימון)
עוד הוסיף בארי: "מגשי אירוח ומארזים שמותאמים אישית ללקוח, עם דגש על עיצוב מוקפד ושירות אישי. המנות ב'לה רושל' מוכנות מחומרי גלם טריים ואיכותיים, תוך הקפדה על כשרות ועל סטנדרטים גבוהים של בישול ואפייה. ניתן למצוא סלטים טריים, מאפים, קינוחים מרהיבים, פסטות מיוחדות, כריכים, ועוד - הכל נעשה עם תשומת לב לפרטים הכי קטנים".
לה רושל (צילום: לירן מימון)
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מפעל בחצי מליון שקל?
    אייל 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דוכן פלאפל עולה יותר. איך מפעל יכול לעלות חצי מיליון שקל?
    סגור
  • 1.
    פחמימות ולמות (ל"ת)
    איכסה 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • העם עים אייל גולן!! (ל"ת)
    משה סמוכה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור