השוק

גילת טלקום בעסקת ענק בישראל: קיבלה הזמנה חדשה במיליוני שקלים

גילת טלקום מודיעה על התקשרות חדשה בינה לבין לקוח ישראלי, במסגרתו עומד הסכם לאספקת שירותי תקשורת לוויינית בהיקף כולל של כ-6,260,000 שקל לתקופה של 3 חודשים
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
גילת טלקום גלובל בע"מ (ת"א: גלטל) מודיעה הבוקר (ראשון) על התקשרות חדשה בינה לבין לקוח ישראלי, במסגרתו עומד הסכם לאספקת שירותי תקשורת לוויינית בהיקף כולל של כ-6,260,000 שקל לתקופה של 3 חודשים.
החברה מודיעה בזאת כי בשים לב לשביעות רצון הלקוח, החליט הלקוח על מימוש תקופת האופציה הראשונה והארכת ההסכם ב- 3 חודשים נוספים, זאת תמורת סך נוסף כולל של 6,368,000 שקל. התשלום יתפרס על פני תקופת ההתקשרות.
יוזכר כי על פי תנאי ההתקשרות ללקוח עומדת אופציה לחדש את ההתקשרות עד לשתי תקופות נפרדות נוספות בנות שלושה חודשים כל אחת, בהיקפים כספיים זהים לתקופת ההתקשרות המקורית, בכפוף להודעה מוקדמת וזמינות הקיבולת.
קרי, מימוש תקופות האופציות, ככל ותמומשנה, מגלם פוטנציאל כספי נוסף מעבר לאמור לעיל בהיקף של עד כ-12,520,000 שקל (וזאת מעבר לתשלום בגין תקופת ההסכם המקורית ותקופת האופציה הראשונה). אחרי שדיווחה על כך לבורסה, חברת גילת טלקום גלובל בע"מ מסרה כי היא "מברכת על ההתקשרות המצביעה על אמון ביכולות השירות של החברה ובפעילותה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה