השוק

גילת חוגגת: העסקה עם הלקוח הישראלי שיכולה להגיע ל-25 מיליון שקל

גילת טלקום מדווחת על קבלת הזמנות בהיקף מהותי מלקוח ישראלי לשירותי תקשורת לוויינית בשילוב אופציות להארכת ההתקשרות בהיקף פוטנציאלי של עד 25,000,000 שקל
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
גילת טלקום גלובל בע"מ (סימול בורסה ת"א: "גלטל") מודיעה על התקשרותה עם לקוח ישראלי במספר הזמנות לאספקת שירותי תקשורת לוויינית בהיקף כולל של כ- 6,260,000 ש"ח לתקופה של 3 החודשים הקרובים. התשלום יתפרס על פני תקופת ההתקשרות.
כמו כן, על פי תנאי ההתקשרות ללקוח עומדת אופציה לחדש את ההתקשרות עד לשלוש תקופות נפרדות בנות שלושה חודשים כל אחת, בהיקפים כספיים זהים לתקופת ההתקשרות המקורית, בכפוף להודעה מוקדמת וזמינות הקיבולת. 
קרי, מימוש תקופות האופציות, ככל ותמומשנה, מגלם פוטנציאל כספי נוסף מעבר לאמור לעיל בהיקף של עד כ-18,780,000 שקל. מגילת נמסר, ״החברה מברכת על ההתקשרות המצביעה על אמון ביכולות השירות של החברה ובפעילותה.״
כזכור, רק בחודש שעבר גילת טלקום הכריזה כי חתמה על חוזה ארוך טווח לאספקת שירותים עם חברת התקשורת "Vodacom". שוויו של ההסכם אשר נחתם לאחרונה בין השתיים, הינו כ-45 מיליון דולר. 
לטענת גילת טלקום גלובל, מדובר בחידוש ההתקשרות למשך תקופה של 3 שנים נוספות, עד לסוף חודש 2027. במסגרת ההסכם, החברה תספק ללקוח קיבולת לוויינית מנוהלת הן לחיבור לשדרת האינטרנט העולמית והן לחיבור בין אתרי סלולר ברשת הלקוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה