מינויים

חברת א.י אלקטרוניקה מכריזה: אלו הבכירים החדשים שמונו

חברת א.י אלקטרוניקה מכריזה על פרק חדש בתולדותיה עם מינויים של שני מנהלים מנוסים. ד"ר אורי פורת מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון החברה ואילו גיל טל מונה לתפקיד מנכ"ל הקבוצה. ד"ר אורי פורת, יו"ר דירקטוריון חברת א.י אלקטרוניקה: "אני שמח להצטרף לחברה בשלב כל כך משמעותי"

מערכת ice | 
מינויים (צילום vecteezy)
לאחר רכישת מפעל צמח טכנולוגיות, מפעל ייצור למוצרי אלקטרוניקה בעלות מוערכת של מיליוני שקלים, חברת א.י אלקטרוניקה מכריזה על מינויים של שני מנהלים בכירים ומנוסים.
ד"ר אורי פורת, בעל ניסיון עשיר של 30 שנה בתעשיית הייצור האלקטרוני, מונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון. מלבד זאת, החברה הודיעה על מינויו של גיל טל לתפקיד מנכ"ל הקבוצה.
ד"ר אורי פורת הקים וניהל את חברת AMS שהונפקה ציבורית בשנת 2000. בעשור האחרון שימש כמנכ"ל מפעלי Flex, ובתפקידו האחרון שימש כמנהל אזורי של הונגריה ואוקראינה עבור Jabil העולמית.

בתמונה: ד"ר אורי פורת, יו"ר הדירקטוריון (צילום: אלבום אישי)
גיל טל מילא תפקידי ניהול בכירים ב- ECI, שם ניהל את התפעול שכלל חמישה אתרי ייצור בארץ ובעולם וכן שרשרת אספקה גלובאלית. במהלך 12 שנותיו ב-Flex שימש כמנכ"ל פלקס מגדל העמק, אופקים וערד  בישראל, וניהל אלפי עובדים.
ד"ר אורי פורת, יו"ר דירקטוריון חברת א.י אלקטרוניקה: "אני שמח להצטרף לחברה בשלב כל כך משמעותי. הידע והניסיון שצברנו גיל ואני לאורך השנים מאפשרים לנו להיכנס לערוץ עסקי חדש ולהוביל חברה עם שורשים של 44 שנים בתעשייה מול הצרכים האסטרטגיים של תעשיית האלקטרוניקה". 
בהמשך דבריו, הכריז ד"ר פורת על השקת PLUS-EMS, פלטפורמה חדשה במתן שירותי EMS בארץ. "נרחיב את שירותי התמיכה מעבר לקיים בשוק זה כדי לספק את כל הצרכים הנדרשים ללקוחותינו. נמשיך להתחייב לסטנדרטים של מצוינות עבור לקוחותינו בישראל ובעולם, לצד מחויבות ערכית עם הרחבת שירותי הייצור המקומי בישראל", כך ציין יו"ר דירקטוריון א.י אלקטרוניקה.
יניב רוד, נשיא א.י. אלקטרוניקה, אמר: "הניסיון שצברנו לצד המהלכים האחרונים, ביניהם רכישת המפעל ושילובם של שני בכירי התעשייה, אורי וגיל, יאפשרו לנו לבסס תעשייה מקומית אמיתית עם מגוון שירותים. אני גאה להיות חלק מחברה שתומכת בפועל בתוצרת כחול-לבן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה