רכילות עסקית

בעלות של 10 מיליון שקל: השקעת הענק של קבוצת נגב נחשפת

קבוצת נגב מכריזה על השלמת השיפוץ שבוצע באולם התצוגה של החברה אשר ממוקם בבני ברק. עלות השיפוץ מסתכמת ב-10 מיליון שקל. מני אקוניס, מנכ"ל קבוצת נגב: "השקענו מחשבה רבה בכל פרט ופרט, במטרה להציע ללקוחות המגזר הפרטי והציבורי חוויית קנייה איכותית"

מערכת ice | 
לרנר רונן ואקוניס (צילום אייל אפרתי)
קבוצת נגב, רשת ישראלית לעיצוב הבית אשר נשלטת על ידי קרן יולה ויריב לרנר, עלתה לכותרות בחודש מאי האחרון לאחר שהכריזה כי רכשה 70% מחברת "דלתות לנדאו". כעת, קבוצת נגב עולה לכותרות בהיקשר אחר – חידוש אולם התצוגה של החברה הממוקם בבני ברק
קבוצת נגב מכריזה על שיפוץ משמעותי שנעשה באולם התצוגה של החברה אשר ממוקם בבני ברק. מדובר בהשקעה ענקית אשר שוויה אינו יורד מ-10 מיליון שקל. אולם הדגל של חברת נגב, הידוע כאחד מאולמות התצוגה הגדולים בישראל, מתפרס על פני 2 קומות והוא כולל אזורים ייעודיים של מגוון תחומים של החברה.


(צילום: יח"צ)
לצד זאת, הנהלת נגב מציינת כי בקומה השנייה של המתחם הושק אזור ייעודי ששטחו הינו 700 מ"ר, אשר כולו מוקדש למותג האריחים ATLAS, השייך לאחד הקונצרנים הבינלאומיים החשובים בתחום. 
אולם ATLAS  הועתק אחד לאחד, וכיום הוא מהווה כשלוחה של החברה האיטלקית בישראל, אשר ייעודה הינו להעניק חווית קנייה דומה לזו המוענקת ללקוחות המבקרים באולמות התצוגה במילאנו. כידוע, לקבוצת נגב 9 אולמות תצוגה ברחבי הארץ. החברה מחזיקה בבלעדיות 47 מותגים, החל ממותגי בוטיק פרימיום ועד מפעלי קונצרנים בתחום הסניטריה והאריחים. 
כאמור, בחודש מאי האחרון רכשה קבוצת נגב את השליטה (70%) בדלתות לנדאו. לטענת הנהלת החברה, מדובר בקולקציה ייחודית של דלתות פנים אשר מוצגת באולם החדש ובקרוב בכל סניפי הרשת. האדריכל ומעצב הפנים שלומי לוין עיצב את אולם התצוגה.
מני אקוניס, מנכ"ל קבוצת נגב, מסר: "אני שמח להכריז על פתיחתו של אולם הדגל, שמייצג את פסגת החדשנות והעיצוב בתחום הסניטריה והאריחים. השקענו מחשבה רבה בכל פרט ופרט, במטרה להציע ללקוחות המגזר הפרטי והציבורי חוויית קנייה איכותית. אנו גאים להוביל את התחום ולספק פתרונות מתקדמים, תוך תצוגת תכלית מרשימה של 47 מותגים מהחשובים בעולם,  ושמירה על סטנדרטים גבוהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה