תקשורת ומדיה

תושבי בני ברק בהלם: מגישת המהדורה המרכזית בלבוש צנוע בעיר החרדית

מגישת המהדורה המרכזית בערוץ החדשות שיתפה כי ערכה סיור לילי בבני ברק ונתקלה במעדנייה שמוכרת סלטים על שמם של המנהיגים הגדולים בעולם: "המשותף גובר על השונה"
מערכת ice |  1
צילום pixbay edit ice
מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ החדשות i24news מירי מיכאלי, שיתפה ברשתות החברתיות שערכה סיור בבני ברק.
מירי מיכאלי פרסמה פוסט מפרגן לעיר החרדית עם תמונות מהאוכל הטעים שאכלה במאפיית ויזניץ', וגם נכנסה למעדנייה שמוכרים בה סלטים שנקראו בשמות "טראמפ", "ביבי" ו"ביידן". בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה בסוף השבוע כתבה מיכאלי: "ליל שימורים בבני ברק. כזה שהוא טעים וגם מקרב. אל מול שאלות אמיתיות - איך 'נמות ולא נתגייס'? ולמה? ואיך עכשיו, גם ברגע האמת שאנחנו זקוקים להם, כשזאת מלחמת חובה, לא רשות".
עוד הוסיפה מיכאלי וכתבה: "היו שיחות מעניינות ואוכל טעים וגם צחוקים. ובעיקר - כשמתקרבים באמת, רואים ממש שהמשותף גובר על השונה. רק צריך לרצות להתחבר". בין שלל התמונות שפרסמה העלתה תמונה של לוקחת חתיכת בצק קטנה ומקיימת את מצוות הפרשת החלה.



(מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי)
נזכיר כי בתחילת החודש  מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ i24news, מירי מיכאלי, פצחה במונולוג עם פתיחת השידור בנוגע להפגנות הענק לאחר פרסום הידיעה על מציאת גופות ששת החטופים, שם התפתח עימות אלים בין שני הצדדים, ועוררה סערה גדולה בתקשורת.
מירי מיכאלי אמרה: "רבבות יצאו למחות ברחבי הארץ בהפגנה הגדולה ביותר מאז החלה המלחמה. אנחנו רואים אחים מכים איש את רעהו, תמונות שבוודאי גורמות לאויבינו לחכך ידיים בהנאה ולחשוב שאנחנו מתפרקים מבפנים ולכן יוכלו לנו. נזכיר: העם מאוחד ברצון להשיב את החטופים, המחלוקת היא על הדרך ואסור לשכוח זאת".
עוד הוסיפה מגישת i24news: "התפקיד שלנו במהדורה הזו היא לדווח על מה שקורה אבל הפעם בשעה הקשה הזו אנחנו מבקשים - בבקשה, אל תספקו לנו חומרים לשידור שלנו - נגדנו. האויבים בחוץ והם רבים. אנחנו יחד בכאב ואנחנו צריכים להישאר יחד כדי לנצח".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהמם
    ב.חייט 09/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בני ברק לא יודעת מי זאת מירי מיכאלי,ב״ה אז מה בדיוק מהמם
    סגור