השוק

קבוצת נגב בעסקה חדשה: זו החברה הוותיקה שרכשה

'קבוצת נגב' מרחיבה את פעילותה לשוק הדלתות; רוכשת 70% מחברת 'דלתות לנדאו' מני אקוניס, מנכ"ל קבוצת נגב: "אנו עושים היום צעד חשוב בהרחבת פתרונות עיצוב הבית ללקוחותינו. המהלך תואם את חזון קבוצת נגב, לאפשר ללקוחותינו לבחור את כלל המוצרים לעיצוב הבית במקום אחד. 
מערכת ice | 
מני אקוניס מנכ״ל קבוצת נגב (צילום סיון פרג׳)
קבוצת נגב, בבעלות יריב לרנר וקרן ויולה, רכשה 70% מחברת הדלתות הוותיקה – דלתות לנדאו, שנוסדה ב-1960 על ידי הסב משה לנדאו ז"ל. עם ביצוע העסקה בכוונת החברה לשווק דלתות בשוק הפרויקטים ולהוות תחרות לחברות המובילות כיום את השוק.
ע"פ המוסכם בין שתי החברות, לא ייעשו שינויים במצבת כח האדם של דלתות לנדאו והעובדים צפויים להמשיך להתנהל תחת הנהלת החברה הנוכחית מר אברהם לנדאו (יו"ר) ובנו מר שחר לנדאו (מנכ"ל). החברה מחזיקה במפעל ואולם תצוגה באזור תעשיה בני דרום בצומת אשדוד ואולם תצוגה נוסף בהרצליה פיתוח. 
 
את העסקה מטעם קבוצת נגב הובילו מנכ"ל החברה מר מני אקוניס והמשנה למנכ"ל מר רוני גנזיה. ההחלטה של נגב להיכנס לתחום הדלתות היא פועל יוצא של תנופת הבניה בישראל ומתוך שאיפה להיות שחקן מוביל בשוק הדלתות .
לקבוצת נגב פעילות ענפה והסכמים קיימים עם מאות גופים, יזמים ,קבלני בניה, אדריכלים ומעצבים להם היא מספקת מוצרים שונים בהם ריצוף, ברזים, קרמיקות, כיורים וכו'. הפעילות החדשה תאפשר לקבוצה להעמיק שיתופי פעולה אלה ולספק גם דלתות בפרויקטי בניה
פעילות הליבה של דלתות לנדאו הינה ייצור דלתות פנים איכותיות לדירות ובתים פרטיים במגוון טקסטורות ועיצובים. לאורך השנים הרחיבה את פעילותה וכיום מפעל החברה מייצר דלתות עבור שווקים נוספים בהם מתחמי יוקרה, מלונות בוטיק, משרדים מפוארים ופרויקטים ייחודיים נוספים.

שחר לנדאו – מנכ"ל דלתות לנדאו אברהם לנדאו – יו"ר דלתות לנדאו רוני גנזיה – משנה למנכ"ל קבוצת נגב מני אקוניס – מנכ"ל קבוצת נגב
מני אקוניס, מנכ"ל קבוצת נגב: "אנו עושים היום צעד חשוב בהרחבת פתרונות עיצוב הבית ללקוחותינו, עם הצטרפות תחום הדלתות לעסקי הליבה של נגב. דלתות לנדאו הוא שחקן בולט בשוק ומוצריו תואמים במדויק למפרט האיכותי הגבוה של מוצרי נגב כמדיניות ארוכת שנים. המהלך תואם את חזון קבוצת נגב, לאפשר ללקוחותינו  לבחור את כלל המוצרים לעיצוב הבית במקום אחד והרכישה תמצב אותנו כשחקן מוביל בענף. קבוצת נגב תמשיך להשקיע את מיטב המשאבים בפתרונות המתקדמים בעולם לטובת לקוחותיה, ואני מזמין את הלקוחות להיכנס לעשרת סניפי הרשת ולהתרשם מעולם שלם של פתרונות עיצוביים.   
מנכל דלתות לנדאו, מר שחר לנדאו: "אנו גאים להצטרף לקבוצת העיצוב המובילה והמשפיעה בישראל ומשוכנעים שהפעילות המשותפת תמשיך את תנופת המכירות שלנו ותסייע בחדירה לשווקים נוספים וחדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה