רכילות עסקית

לא ייאמן: האקסית של המיליארדר מכרה תמונות שלו

בת זוגתו הראשונה של אילון מאסק מכרה תמונות ישנות שלו במכירה פומבית. לא תאמינו כמה אנשים שילמו עליהם.
מערכת ice | 
אילון מאסק (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
ג'ניפר גווין, בת זוגתו הראשונה של אילון מאסק, שמרה 18 תמונות שלו שעדיין לא נצפו ע"י הציבור. והיום היא החליטה למכור אותם במכירה פומבית בלא פחות מ-165,000 דולר.
באינדיפנדנט דיווחו, כי היא מכרה את התמונות כדי לשלם עבור שכר הלימוד בקולג' של בנה החורג. ג'ניפר סיפרה על מאסק הצעיר שהוא אדם מאוד אינטנסיבי, מאוד מרוכז בלימודים שלו. ושכבר אז הוא היה תמיד מדבר על מכוניות חשמליות.

צילום: Instagram/reselluniversity​

צילום: Instagram/reselluniversity​
כזכור, נודע לאחרונה שחברתו של מאסק, רשת X (לשעבר טוויטר) נתבעת ע"י 9 מדינות מהאיחוד האירופי. בגלל שימוש בנתונים של משתשמשים לאימון הבינה המלאכותית שלו. המדינות הגישו תנולה עקב ש-X לא קיבלה הסכמה מפורשת מהמשתמשים לשימוש בנתוניהם לאימון הבינה המלאכותית. לפי החוק, יש צורך לקבל הסכמה מפורשת לשימוש בנתונים אישיים למטרות כאלה.
בנוסף, הרשת שלו ידועה בכך שX (לשעבר טוויטר), הפכה לפלטפורמה הקלה ביותר למציאת סרטונים של חמאס, חיזבאללה והג'יהאד האיסלאמי לפי פרסום חדש של ה"סנדיי טיימס" הבריטי. המחקר טוען שמאז שמאסק, רכש את X התרחשה בה הקלה משמעותית בכל הנוגע למדיניות הפיקוח על התכנים. כיוצא מכך, נרשמה עלייה ניכרת של כמות החומרים הקיצוניים ברשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה