רכילות עסקית

כלל ביטוח ופיננסים ביוזמה מרגשת: "מייחלים לחזרתם הביתה"

כאות תמיכה במשפחות החטופים, שמציינים 300 ימים בשבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, האירה החברה את בניין עתידים. היוזמה בשיתוף הנהלת הפארק וכמה חברות נוספות. מכלל נמסר: "מייחלים לימים של שקט וביטחון עבור כל מדינת ישראל"
מערכת ice | 
יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח (צילום סיון פרג', וידאו הד)
כאות תמיכה במשפחות החטופים, ולציון 300 ימים בהם 115 ישראלים מוחזקים בשבי ארגון הטרור חמאס, האירה אתמול (חמישי) חברת כלל ביטוח ופיננסים את בניין עתידים, והוא יואר למשך שבוע. היוזמה בשיתוף הנהלת פארק עתידים והחברות: צבירן, מלכ"ם בעמ, גרין וויגן.
מחברת כלל ביטוח ופיננסים נמסר בעקבות היוזמה: "אנו מייחלים לחזרתם הביתה בשלום ובמהרה של כל החטופות והחטופים, ולימים של שקט וביטחון עבור כל מדינת ישראל".
חברת כלל ביטוח ופיננסים ערכה לאחרונה צילומים בכיכובם של הפרזנטור הרשמי איל קיציס ונאווה מנדלסון, מנהלת תחום תביעות הבריאות בחברה ועובדי מערך התביעות. אלו הצטלמו לסרטון חדש שצפוי להתפרסם בקרוב אשר מוקדש לסוכני הביטוח של חברת כלל. 
חברת דירוג האשראי S&P מעלות אשררה השבוע את דירוג החוב של כלל ביטוח AA ישראלי עם אופק יציב ואלה חדשות טובות לתהליך יישום האסטרטגיה העסקית של החברה. התהליך הזה למעשה מקרב את כלל ביטוח חזרה לתהליך של חלוקת דיווידנדים שהם משמעותיים מאוד למשקיעים הגדולים באמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה