רכילות עסקית

בהשקעה של 74 מיליון שקל: זה המהלך הענק של עיריית תל אביב יפו

מוזיאון ארץ-ישראל תל אביב, חנך באירוע חגיגי את פתיחתו המלאה של בוסתן מוז"א על שם ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל. שווי הקמתו של בוסתן מוזיאון ארץ ישראל מסתכם ב-74 מיליון שקל. רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב יפו: "הבוסתן הוא שלב ראשון מתוך אוסף של דברים טובים שקורים במוז"א"

מערכת ice | 
חולדאי במוזיאון תא (צילום דנה קופל)
מוזיאון ארץ-ישראל בתל אביב, חנך באירוע חגיגי את פתיחתו המלאה של בוסתן מוז"א על שם ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל. הבוסתן של מוזיאון ארץ ישראל, אשר הוקם בהשקעה של 74 מיליון שקל, ממוקם בשטחו המערבי של המוזיאון ומחבר בין המוזיאון ובין העיר תל אביב, והציבור הרחב. שטחו של הבוסתן משתרע על כ-70 דונם והקמתו יצאה לפועל באמצעות המימון של עיריית תל אביב יפו וקרן ג'ק, ג'וזף ומורטון מנדל.
בטקס המיוחד, נכחו ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי, מנכ"לית קרן תל אביב ד"ר הלה אורן, מנכ"ל קרן מנדל-ישראל משה ויגדור, השרה לשעבר ויו"רית דירקטוריון מוז"א לימור לבנת ובכירים נוספים.  
בין הבכירים שהשתתפו בטקס החגיגי, ניתן היה להבחין בפרופ' מנואל טרכטנברג, חה"כ לשעבר ממפלגת העבודה נחמן שי, חה"כ לשעבר ממפלגת יש עתיד אורנה ברביבאי.   ראש העיר תל אביב-יפו, רון חולדאי, אמר לנוכחים בטקס החגיגי: "הבוסתן הוא שלב ראשון מתוך אוסף של דברים טובים שקורים במוז"א. הבוסתן למעשה ימוסס את ההפרדה הפיזית בין השכונה והעיר לבין המוזיאון. אנשי העיר והקהילות מזינים את מוסדות התרבות והאמנות, לא פחות מאשר הם מקבלים מהם השראה". 
מנכ"ל מוז"א, עמי כץ, אמר:  "לפני חמש וחצי שנים יזמתי את 'התוכנית להתחדשות מוז"א'. והיום אני נפעם לראות בלידתו של בוסתן מוז"א ע"ש ג'ף, ג'ק ומורטון מנדל, תינוק נולד. וכמו שקורה בדרך כלל, העולל ישנה לנצח את המציאות. הבוסתן תוכנן על-ידי משרדי האדריכלים קימל אשכולות וסטודיו דה לנגה באמצעות אדריכל הנוף ליאור לוינגר מ'משרד אורבנוף', והוא מהווה את השלב הראשון בביצוע תוכנית ההתחדשות הכוללת של המוזיאון". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה