רכילות עסקית

לא רק טליה עובדיה ועינב בובליל: זה המהלך הענק של כוכבי הביצה

קבוצת עזריאלי מציגה את המיזם הראשון מסוגו בישראל המכונה Azrieli Pop Up Academy, אקדמיה לקמעונאות אופליין למותגי אונליין חוזר למחזור שני עם נבחרת מותגים חדשה ומעניינת במיוחד.  בין השמות הבולטים המשתתפים במחזור 2024, טליה עובדיה, רוסלנה רודינה ועינב בובליל

מערכת ice | 
מחזור 2024 עזריאלי (צילום לנס הפקות 40)
בשנה שעברה, קבוצת עזריאלי הקימה מיזם ראשון מסוגו, Azrieli Pop Up Academy, אקדמיה ייחודית ללימודי קמעונאות והכשרת הדור הבא של הקמעונאים בישראל. אחרי ההצלחה הגדולה, האקדמיה חוזרת למחזור שני יחד עם שמות חדשים ומותגי אונליין במגוון תחומים: החל מאופנה וביוטי, דרך תכשיטים ועד מוצרי שיער.
במסגרת האקדמיה, נבחרה קבוצה של קמעונאי אונליין מצליחים, והם יעברו הכשרה של כ13 שיעורים, בהם ייהנו מהרצאות שיועברו על ידי מיטב המוחות בתחום הקמעונאות. בין המרצים שייקחו חלק בהכשרה המיוחדת: בכירים בקבוצת עזריאלי, איש המיתוג אמיר בבלר, ענת בוגנר המשמשת כמנכ"לית דלתא, תומר אירני המכהן כמנכ"ל פקטורי ובכירים נוספים.
המחזור הראשון של האקדמיה זכה בקטגוריית "השימוש הטוב ביותר במשפיענים" על מהלך עזריאלי אקדמי בתחרות "גרנות" - תחרות הקריאייטיב הישראלית. האקדמיה תתארח השנה במתחם עזריאלי שרונה יחד עם חנויות הייחודיות והמעניינות ביותר בארץ כמו Nike, Terminal X Space, CONVERSE, All Saints, שופרא, סוהו, לאוקסיטן חנות וספא ועוד.
בסיום ההכשרה, הבוגרים יפתחו חנויות פופ אפ במספר קניוני עזריאלי לתקופה של שבועיים, בפריסה ארצית. בין השמות הבולטים שמשתתפים במחזור 2024 של האקדמיה; טליה עובדיה ומותג הביוטי שלה למוצרי שיער ורוסלנה רודינה המקדמת עסק תכשיטי היהלומים ואבני החן שלה העונה לשם "rusmaz", עינב בובליל, אשר מרבה לקדם את מוצג האיפור שלה "ebcosmeticsbyeinav" ואף ינאי פרישר גוטמן, המרבה לפרסם את מותג המצעים היוקרתי שלו בפלטפורמות שונות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה