נדל"ן ותשתיות

נת"ע וקבוצת עזריאלי מכריזות: זה ההסכם שנחתם

בתום הליך ארוך של קול קורא, חתמו נת"ע וקבוצת עזריאלי על הסכם שכירות ב "עזריאלי פארק העסקים חולון", ל- 10 שנים עם אופציות ל- 2 תקופות בנות 5 שנים כל אחת
מערכת ice | 
צילום shutterstock
בתום הליך ארוך של קול קורא, חתמו אתמול (שלישי) נת"ע וקבוצת עזריאלי על הסכם שכירות ב"עזריאלי פארק העסקים חולון", ל- 10 שנים עם אופציות ל- 2 תקופות בנות 5 שנים כל אחת.
במסגרת החוזה, המוערך במיליוני שקלים, תרחיב נת"ע את שטח משרדיה הנוכחיים משטח של כ- 8,000 מ"ר ל- 12,000 מ"ר בשנים הקרובות, וזאת לאור הצפי להרחבת החברה עם התקדמות פרויקט המטרו, והפעלת שלושת קווי הרק"ל.
חיים גליק מנכ"ל נת"ע: "נת"ע בחרה את משכנה לשנים הקרובות, בהתאם לצרכיה המיוחדים הנגזרים מהקמת המטרו – פרויקט התשתיות הלאומי הגדול שהוקם בישראל. ההסכם מאפשר את גדילת החברה באכסנייה מתקדמת ונוחה, המספקת את הטכנולוגיה הנדרשת. אני מברך על כך שהחברה תמשיך לפעול מחולון, עיר שמחוברת לקו הירוק ולמטרו בעתיד, לרווחת עובדינו. אני צופה פריחה גדולה באזור כשרבות מהחברות השותפות להקמת המטרו יבחרו לקבוע את משכנן בסמוך למשרדי נת"ע".
אייל חנקין, מנכ"ל קבוצת עזריאלי: "אנו שמחים על הרחבת ההסכם עם חברת נת"ע, ורואים בו הבעת אמון מלא בקבוצת עזריאלי ובפארק העסקים עזריאלי חולון, אשר מציין בימים אלה עשור מוצלח להקמתו, במהלכו הפך למרכז העסקים המוביל בעיר חולון ובסביבתה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה