רכילות עסקית

בנוכחות בכירי המשק בישראל: אירוע ההשקה של סניף האופנה בירושלים

בכירי המשק והכלכלה, בכירי ענף הקניונים ואושיות אופנה במינגלינג אופנתי באירוע לרגל השקת סניף הדגל הראשון של מותג האופנה RESERVED בירושלים  
מערכת ice | 
השקה-אילוסטרציה (צילום freepik)
כ-250 מוזמנים הגיעו השבוע לחגוג בירושלים את פתיחת סניף הדגל של מותג האופנה הבינלאומי RESERVE  בקניון עזריאלי ירושלים (מלחה). לאירוע הנוצץ הוזמנו בכירי המשק והכלכלה, בכירי ענף הקמעונאות, והקניונים, אושיות אופנה, מובילי דעת קהל וכוכבי רשת שנהנו מקוקטייל אופנתי, מינגלינג, טקס קביעת מזוזה, גזירת סרט, וחשיפת קולקציית הקיץ לנשים המשווקת במדינות שנחשבות לבירות אופנה בעולם בינהן: לונדון, מינכן, דובאי ועכשיו גם בירושלים, לצד קולקציה בלעדית לילדים, שתשווק רק בסניף זה של הרשת.  
בין המזמינים והמוזמנים נצפו: צביקה וסוניה לבנת מבעלי קבוצת H&O, גדעון אברהמי, צביקה רוזנטל מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים, סלבס ומובילי דעת קהל ביניהם: חן אמסלם, טליה עובדיה, מירי כהן, ליבר בלילתי ועוד. 

 יוסי מלכה, טליה עובדיה,צביקה רוזנטל,  מירי כהן   (צילום: ארנון בוסאני)
את האירוע פתח יוסי מלכה מנכ"ל קבוצת ,H&O המייבאת ומשווקת את המותג  RESERVED לישראל ואמר: "אנחנו שמחים להשיק את החנות החמישית של ריזרבד בקניון עזריאלי ירושלים, החנות הגדולה ביותר שלנו המשלבת אופנה לנשים וילדים ומצטרפת לפתיחות החדשות של ריזרבד בלונדון מילנו, ונציה, דיסלדורף ועוד. היציאה מהשוק הרוסי בגלל המלחמה עם אוקרינה סימנה שינוי מגמה משמעותי שהוביל להאצת ההתפתחות של הקבוצה במדינות מערב ודרום אירופה ולשיפור משמעותי בתוצאות החברה וגם לצמיחה של ריזרבד בישראל. אני מתפלל לחזרת כל 120 החטופים במהרה לארצנו, יש לנו עם מדהים עם רוח התנדבות יוצאת דופן וכולנו מבינים שרק ביחד ימין ושמאל נוכל להגיע רחוק. אנחנו מאמינים במדינה, מאמינים בכלכלה ובעיקר מאמינים בנו האזרחים." 
גדעון אברהמי משנה למנכ"ל וראש תחום עסקים מניבים בקבוצת עזריאלי: "אני בן 64 יליד ירושלים וירושלמי לנצח גם אם בשנתיים האחרונות אני מתגורר בתל אביב, המותג ריזרבד מביא כבוד לקניון עזריאלי ירושלים, בהצלחה ואמונה גדולה שכך יהיה." 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה