רכילות עסקית

מרגי בפרידה מפתיעה אחרי שנתיים. וכבר יש לו מחליף

החוזה של מרגי עם רשת אופנה מוכרת, עבורה כיהן כפרזנטור בשנתיים האחרונות, לא חודש בעקבות אילוצי לו"ז של הזמר. מי שנבחר להחליפו ולדגמן לצד מאיה קיי ושחר חיון, זהו הדוגמן והשחקן עומר חזן 
רוני שיינר | 
יהונתן מרגי (צילום יחצ)
אחרי שנתיים בהן כיהן כפרזנטור והפנים של מותג האופנה טוונטי פור סבן, החוזה עם מרגי לא יחודש. מי שנבחר כעת להיכנס לנעליו זהו השחקן והדוגמן עומר חזן, כך פורסם הבוקר בעמוד האינסטגרם של התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס". 
שמו של חזן עלה לאחרונה לכותרות בעקבות הזוגיות הטרייה עם הכוכבת הבינלאומית סאמר ריי, שאוחזת בכ-24 מיליון עוקבים באינסטגרם. 
מרגי חי בחודשים האחרונים על קו ישראל- לוס אנג'לס, בה הוא מתגורר לטובת קידום הקריירה הבינלאומית שלו. מרגי חתום בחברת התקליטים של חיים סבן, תחת ענקית המוזיקה Universal Music. לפני מספר ימים הוא רשם לעצמו הישג נוסף, כאשר התארח בתוכנית האירוח הפופולארית TODAY Show, של רשת NBC. זאת, לרגל השקת ה-Ep הבינלאומי שלו.  
בשל אילוצי לו"ז, יפסיק כאמור מרגי לפרסם את מותג האופנה, שאת הקמפיינים שלו הוביל לצד הדוגמניות מאיה קיי ושחר חיון. אך אל דאגה, פניו לא יעלמו משוק הפרסום בארץ: הוא ימשיך לפרסם כרגיל את מותג האיפור "איל מקיאג'" ואת אפליקציית התשלומים פייבוקס. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה