ויראלי

מרגי בהישג מטורף: שת"פ מיוחד עם יוטיוב ושלטי חוצות בניו יורק

יהונתן מרגי ממשיך לכבוש עוד ועוד פסגות וזכה לכבוד עצום אחרי שיוטיוב העולמית בחרה בו להוביל את פרויקט החשיפה שלה שמקדם מוזיקה חדשה בעולם. במסגרת זו, מרגי מככב בשלטי חוצות במקומות מרכזיים כמו Sunset Blvd בלוס אנג'לס והטיימס סקוור בניו יורק במשך שבוע שלם. צפו בתיעוד המרגש
מערכת ice | 
יהונתן מרגי (צילום פרטי)
יהונתן מרגי, כוכב הפופ הישראלי, ממשיך לכבוש עוד ועוד פסגות ולהתבסס בשוק הבידור הבינלאומי. רגע אחרי שהשיק את ה-EP הבינלאומי שלו, מרגי זכה לכבוד ענק אחרי שיוטיוב העולמית בחרה בו להוביל את פרויקט החשיפה שלה שמקדם מוזיקה חדשה בעולם.
פרויקט החשיפה החדש של יוטיוב, בו משתתף כאמור מרגי, נקרא "Weekly Release Support". הפרויקט החדש בכיכובו של כוכב הפופ הישראלי עלה לאוויר העולם, במסגרתו מרגי מככב בשלטי חוצות במקומות מרכזיים כמו Sunset Blvd בלוס אנג'לס והטיימס סקוור בניו יורק במשך שבוע שלם.
כזכור, הזמר האגדי אלטון ג'ון ערך בחודש שעבר מסיבת אוסקר חגיגית, אותה הוא מקיים כמדי שנה. אחד מהאורחים שהגיעו למסיבה בארצות הברית, הוא הזמר הישראלי יהונתן מרגי, אשר בשירו החדש "Cry", הוא עורך מן חידוש לשירו הקלאסי של אלטון ג'ון, Goodbye yellow brick road.
ג'ון לא נשאר אדיש להגעתו של יהונתן מרגי למסיבה ואפילו פרגן לו בסטורי. בהמשך, כוכב "הביטלס" העלה גם פוסט בו פרגן למרגי: "כבוד להכיר את יהונתן מרגי, שהסינגל החדש שלו "cry", מחדש את "Goodbye yellow brick road". מוזיקאי צעיר ומוכשר! בהצלחה עם הסינגל". 
מרגי הנרגש הגיב לאלטון ג'ון על הפוסט וכתב: "מודה לך מעומק ליבי על התמיכה שלך! זה היה כבוד עצום בשבילי להכין את השיר "Cry" ואתה לנצח תהיה חלק מדהים מהמסע שלי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה