רכילות עסקית

חיזוק לרן דנקר: יוצר התוכן נבחר להשתתף בקמפיין יוקרתי

פרסום ראשון: עידן תלם, מיוצרי התוכן המובילים בישראל, נבחר להשתתף בקמפיין הסיבים החדש של סלקום שיצטלם מחר. תלם מצטרף לפרזנטור רן דנקר, וגם לעומר נודלמן ובן זוגה, שון סימנוביץ'. עבור ההשתתפות יקבל תלם עשרות אלפי שקלים
רוני שיינר |  1
עידן תלם (צילום מאיסה)

עידן תלם (25), הידוע בשם ערוץ היוטיוב שלו אינדה גיים (Inde Game), נבחר להשתתף בקמפיין הסיבים החדש של סלקום שיצטלם מחר לצידם של הפרזנטור רן דנקר, הדוגמנית עומר נודלמן, ובן זוגה שון סימנוביץ'. יום הצילום יעשיר את חשבון הבנק של תלם בעשרות אלפי שקלים. 

תלם נמנה בין יוצרי התוכן המובילים בישראל והוא הגיימר עם מספר הרשומים הגדול ביותר ביוטיוב הישראלי. בנוסף, מחזיק תלם בעמודי אינסטגרם וטיקטוק עם מאות אלפי עוקבים. תלם הוא בנה של לימור מגן- תלם, חברת כנסת לשעבר מטעם ישראל ביתנו. לפני שנה הוא נבחר על ידי אסם נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, לכהן כפרזנטור של המותג ביסלי. 
 


תלם החל את פעילותו ביוטיוב בשנת 2016 בתחום הגיימינג, עם הזמן הרחיב את פעילות הערוץ שלו לתחומים נוספים והצליח לצבור קהל גדול עם מאות אלפי עוקבים. לאורך השנים פרץ תלם את גבולות הפעילות במרחב הדיגיטלי. הוא הופיע בפסטיגל, השתתף בקמפיינים ולקח חלק בשיתופי פעולה גדולים, הנחה תוכנית ברדיו חיפה, הנחה אירועי גיימינג, הנחה כנסים ואף השיק מארצ' בבעלותו: כובע, אוזניות ופד לעכבר.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יפה, סחטיין. עושה לכולם ביהס (ל"ת)
    אחת 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור