רכילות עסקית

ג'נסל בצעד חשוב: זה מה שהציגה באירוע המהפכני

ג'נסל חושפת כי קיבלה תקני UL בארצות הברית עבור מערכת EVOX שפיתחה. החברה עוד הציגה את מערכת ייצור החשמל המתקדמת שתהיה מבוססת על מימן
מערכת ice | 
רמי רשף מנכל גנסל (צילום אדריאן דסטה)
באירוע שקיימה הלילה באוסטין טקסס, חברת ג'נסל הישראלית הכריזה על השקת פתרונות גיבוי אנרגטיים שיהיו מבוססים על מימן. ג'נסל עוד עדכנה על קבלת תקני UL מהרגולטור האמריקאי עבור מערכת ה-EVOX שלה. 
באירוע הוצגה מערכת GenCell EVOX, מוצר היברידי ואוטונומי שמסוגל לייצר חשמל ללא תלות ברשת החשמל וללא פליטת מזהמים וכן הדגמה חיה של טעינת משאית חשמלית מדגם FORD LIGHTNING.
באירוע, נערכה גם הדגמה חיה של מערכת GenCell REX, המספקת גיבוי אנרגטי לתחנות משנה של 72 שעות ויותר בעת הפסקות חשמל, גם במקומות מרוחקים ומצבי קיצון אקלימיים.
רמי רשף מנכ"ל ג'נסל אמר באירוע: "ג'נסל מספקת חוסן בעת מקרי קיצון אקלימיים, שהופכים שכיחים וחמורים יותר. ייתכן שאף מדינה לא מבינה את החשיבות של חוסן אנרגטי בשעת משבר אקלים יותר מטקסס, שסובלת ממשברים תכופים באספקת החשמל. אירוע זה, כחלק מכניסתנו המתוכננת לפעילות בארה"ב ובטקסס בפרט, מהווה הן הזדמנות עסקית לג'נסל, והן הזדמנות לשיפור החוסן של רשת החשמל במדינת טקסס.
פתרונות ג'נסל, מיועדים לספק גיבוי אנרגטי להמשכיות עסקית ומוכנות תפעולית לציי חשמל קריטיים, וכן לתמיכה בכך שהרשת תהיה עמידה ויציבה יותר, כל זאת באופן בר-קיימא לחלוטין, באמצעות מודל אותו אנו מכנים "GreenFSG" - לתדלוק, אגירה וייצור אנרגיה ירוקה - המספק אנרגיה רציפה ונקייה מפליטות - כדרך להאיץ את המעבר לעתיד בר-קיימא ללא פליטות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה