השוק

עסקה בכ-66 מיליון דולר: החברה הישראלית כובשת את עולם התעופה

עשות אשקלון, בשליטת קרן פימי, הודיעה כי קיבלה הזמנות נוספות מחברה אמריקאית בתחום התעופה בהיקף של כ-14.2 מיליון דולר. המוצרים יסופקו בטווח זמן של כשנתיים. ההזמנות הינן בהתאם להסכם מסגרת עם הלקוח שהינו בתוקף עד לשנת 2027, כאשר היקפו עומד נכון לרגע זה על סך של כ-66.6 מיליון דולר
מערכת ice | 
מחירי טיסות (צילום vecteezy)
עשות אשקלון, בשליטת קרן פימי, הודיעה היום (ראשון) כי קיבלה הזמנות נוספות מחברה אמריקאית בתחום התעופה לאספקת בלעדית של מערכות אלקטרו מכניות מורכבות ומייצבים לניהוג מטוס בהיקף של כ-14.2 מיליון דולר.
מדובר בהזמנות שהתקבלו לכמויות נוספות של המוצרים לאספקה על פני תקופה של כשנתיים. ההזמנות הינן בהתאם להסכם מסגרת עם הלקוח שהינו בתוקף עד לשנת 2027. יתרת היקפו הכספי הצפוי של ההסכם, בתוספת ההזמנות שהתקבלו עומד, נכון למועד הדיווח, על סך של כ-66.6 מיליון דולר.
כזכור, לאחרונה נודע כי אחרי הזמנה חדשה שקיבלה עשות אשקלון, הצבר הכולל של ההזמנות ממנה הגיע ל-1.5 מיליארד שקל. עשות אשקלון קיבלה לאחרונה הזמנות ממשרד הביטחון (מנה"ר) בהיקף של כ-59 מיליון שקל.
בנוסף לכך, קיבלה החברה הזמנת מסגרת מלקוח בטחוני מקומי בסך כ-17 מיליון שקל לתקופה של 3 שנים. הסכום המצטבר של הזמנות בתחום הצבאי בשנת 2023 מסתכם בכ-435 מיליון שקל. לחברה צבר הזמנות והסכמי מסגרת בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל.
עשות אשקלון (צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור, משרד הביטחון)
עשות אשקלון עוסקת בייצור מערכות הנעה, ממסרות ומכלולים מורכבים וייחודיים לכלי רכב משוריינים (מרכבה, נמ"ר ועוד). בנוסף, עשות מספקת לחברות ענק בינלאומיות בתחומי התעופה הצבאית והאזרחית חלקים ורכיבים קריטיים הכוללים חלקים נעים וגלים סובבים מרכזיים למנועי סילון (Jet Engine Shafts).
בשנת 2011 הרחיבה עשות את פעילותה בשוק האמריקאי לאחר שרכשה את חברת Reliance Gear שמפעלה נמצא באילינוי, ארה"ב. Reliance Gear מתמחה בייצור מערכות גלגלי שיניים ורכיבים מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה