השוק

דירוג עשירי ישראל: אייל עופר מאיים על השליטה של מרים אדלסון

האישה העשירה בישראל מדשדשת כבר כמה שבועות, בעוד מי שניצב אחריה נוסק ומצמצם את הפער ביניהם. עידן עופר במקום השלישי כשהונו מוערך ב-15.2 מיליארד דולר. וגם: מה חדש בגזרת האחים בוכמן ויורי מילנר?
מערכת ice | 
עשירי ישראל (צילום פלאש90/ יונתן זינדל , ויקיפדיה, רמי זרנגר; יחצ)
דירוג עשירי העולם של המגזין הכלכלי פורבס חושף כמדי שבוע את דירוג עשירי ישראל. מרים אדלסון כוכבת הרשימה סוגרת גם השבוע רווחים נאים למדי, בצל עסקת העתק לרכישת קבוצת דאלאס מאבריקס בסכום של 3.5 מיליארד דולר. האישה העשירה בישראל גלגלה רווחים בשווי של 221 מיליון דולר.
הונה האישי מתייצב והוא מוערך ב-33.3 מיליארד דולר כשהיא ניצבת במקום ה-44 בדירוג העולמי. אייל עופר ממוקם במקום השני כשהוא ממשיך לצמצם את הפער ממנה, לאחר שהוא מטפס בעקביות בכל השבועות האחרונים. עופר רשם לאורך השבוע הפסד קל ביותר של 2 מיליון דולר, כשהונו מוערך כעת ב-21.8 מיליארד דולר.
עופר הבכור רושם עלייה כללית מרשימה ביחס לשבוע שעבר, ובאופן כללי מצמצם את הפער מהמקום הראשון, כשהוא עומד במקום ה-88 ברשימת עשירי העולם. אחיו הצעיר של אייל, עידן עופר, רושם זינוק לאחר כמה שבועות רצופים של רווחים, והפעם של 19 מיליון דולר. הונו מוערך כעת ב-15.2 מיליארד דולר כשהוא במקום ה-116 בדירוג העולמי.
המיליארדר הישראלי-רוסי רומן אברמוביץ', נותר במקום הרביעי כשהונו עומד על 9 מיליארד דולר, ורושם רווח קל של 0.08 מיליון דולר, כשהוא יורד שני מקומות למקום ה-259 בעולם. את החמישייה הפותחת בעשירי ישראל סוגרים האחים דימיטרי ואיגור בוכמן, שלא רשמו רווחים או הפסדים. הונם של האחים בוכמן מוערך כעת ב-6.9 מיליארד דולר, כשהם ניצבים במקום ה-381 ברשימה העולמית.
האחים בוכמן ממוקמים קרוב ביותר לפילנתרופ יורי מילנר, שהונו מוערך ב-6.8 מיליארד דולר, לאחר שלא רשם רווחים או הפסדים השבוע, ושניצב בגאון במקום ה-397 בעולם. השביעי הוא סטף ורטהיימר, שטיפס לאחרונה הישר אל המקום ה-435, שלא רשם רווחים או הפסדים והונו האישי מוערך ב-6.3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה