השוק

מישורים מנפיקה אג"ח בהיקף של למעלה מ-80 מיליון שקל

החברה תכננה לגייס אג"ח בהיקף של 50 מיליון שקלים, אך ביקושי שיא של מעל 130 מיליון שקלים הובילו להרחבת הגיוס לכ-81.6 מיליון שקלים
מערכת ice | 
הייטק-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת מישורים, שבשליטת אלכס שניידר ובניהולו של אלון וקסמן, מגייסת אג"ח בהיקף של כ-81.6 מיליון שקלים. הגיוס מבוצע באמצעות הרחבת סדרת אג"ח ט' של מישורים שהיקפה כ-135 מיליון שקלים ומועד הפירעון שלה צפוי לסוף שנת 2028. אגרת החוב נושאת ריבית צמודת מדד של 3.37%. מישורים תכננה להרחיב את הסדרה בכ-50 מיליון שקלים אך לאחר שהוזרמו ביקושים של כ-131.4 מיליון שקלים, החליטו בחברה להגדיל את היקף הגיוס. 
הבעת האמון של הגופים המוסדיים במישורים, שביצעה את אחת ההנפקות הבודדות בחודשים האחרונים לחברות שאינן בדירוג A, מגיעה עקב תוצאות החברה סולו מורחב ללא סקיילין ברבעון השלישי שהציגו הכנסות שגדלו בכ-13% לכ-34.8 מיליון ש"ח, לעומת כ-30.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

אלון וקסמן, מנכ"ל מישורים: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בחברה. הפעילות בארה"ב מאזנת כיום את השוק המקומי ומאפשרת לנו גידור סיכון. מנגד, בעיתות משבר גלובלי, הפורטפוליו שלנו בישראל, מאפשר לנו ליצור עוגן יציב מהשוק המקומי".
אמיר תמרי, יו"ר מישורים: "הניהול המקצועי של מישורים והיציבות הפיננסית שגיוון הנכסים יוצר באים לידי ביטוי בביקושים הגבוהים שקיבלנו להנפקת האג"ח. אנו מצפים להתאוששות השוק המקומי, עם התייצבות המצב הבטחוני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה