השוק

באופנהיימר מעדכנים את תיק ההשקעות: החברות הישראליות שנכנסות אליו

בית ההשקעות אופנהיימר מעדכן את רשימת המניות הישראליות המומלצות שלו ורומזים (ואולי אף אומרים בגלוי) שנוצרו כמה הזדמנויות במניות הישראליות; זו הרשימה המלאה
ניצן כהן | 
כלכלת ארה"ב (צילום shutterstock)
בית ההשקעות אופנהיימר מעדכן את רשימת המניות הישראליות שמרכיבות את תיק ההשקעות המומלץ שלו. בבית ההשקעות אומרים היום שנוצרו (בגלל הירידות האחרונות) כמה הזדמנויות במניות הישראליות.
״שנת 2023 תיזכר לדורות רבים בתור השנה הקשה ביותר בתולדות מדינת ישראל. גם בעולם ההשקעות היתה השנה הנוכחית אחת מהקשות, עם מפולת בבורסת תל אביב על רקע הרפורמה המשפטית והמשבר הפוליטי בחברה הישראלית. מתחילת השנה ירד מדד תל-אביב 125 בשיעור של כ-6%, בנוסף להחלשות שער השקל מול הדולר בכ-15%, וזאת בניגוד למגמת עליה בשוקי המניות בארה"ב ובעולם״ אומרים באופנהיימר.

״לאחר אסון ה-7 באוקטובר ופרוץ המלחמה, ירדה הבורסה בישראל לשפל חדש, וגררה אחריה גם את מניות הטכנולוגיה הישראליות, בעלות חשיפה נמוכה למדי לאירוע. ואולם, גם בתקופה הקשה המשיכה רשימת המומלצות "ישראליסט" להפגין ביצועי יתר לעומת מדד הבורסה התל-אביבית, עם עליה של כ- 10% מתחילת השנה, לעומת ירידה של 17% במדד TA-125 במונחים דולריים, אם כי רשמה חולשה בימים האחרונים על רקע אסון הטבח.
״מרבית נציגות רשימת "ישראליסט" השיגו תשואה דו-ספרתית מתחילת שנה, עם עליות בולטות במיוחד במניות GLBE, ITRN, NVMI, CYBR, TBLA, MNDY ו-S. לצידן נרשמו גם אכזבות, שנבעו מהאטה בצמיחה שהובילה לאזהרות בחברות אינמוד (INMD) וורינט (VRNT)״ הם מוסיפים.
״לקראות עונת הדוחות הקרובה״ אומרים באופנהיימר ״אנו מבצעים שני עדכונים ברשימת "ישראליסט". אנו מסירים את מניית ורינט (VRNT) ספקית פתרונות תוכנה לתחום מרכזיות שירות. זאת בעקבות הורדת המלצה באופנהיימר ל-Perform על רקע הורדת תחזיות והאטה ניכרת בקצב הצמיחה. 
״שנית, אנו מסירים מרשימת המומלצות את מניית אודיוקודס (AUDC) מתוך חשש להתאוששות איטית מהצפוי בפעילות החברה. נציין כי שתי החברות סובלות מהאטה בפעילות הליבה, במסגרת מעבר ארגונים רבים לפלטפורמה דיגיטלית, המעיקה על התקדמות פרוייקטים גדולים.
״לעומת זאת, אנו מצרפים לרשימת "ישראליסט" את מניית פאלו אלטו (PANW)מובילת תחום הסייבר המדורגת Outperform עם מחיר יעד של 290 דולר, שנהנית ממומנטום חזק בעסקיה, ואת מניית טאואר סמיקונדקטור (TSEM) יצרנית שבבים שפועלת במודל foundry  אותה התחלנו לסקר לאחרונה בהמלצת Outperform עם מחיר יעד של 35 דולר. מניית TSEM נסחרת להערכתינו בתמחור חסר עמוק נוכח היכרות נמוכה של החברה בקרב משקיעים בחו"ל וחששות לפגיעה בעסקיה. אך להערכתנו התמחור הנמוך מגלם את מלוא החשש, ואינו מתחשב בהתאוששות הצפויה בשוק השבבים״ הם מסיימים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה