השוק

אכזבה לאלקטרה פאוור: גייסה 14 מיליון שקל פחות מהמצופה

אלקטרה פאוור, שנמצאת בבעלותם של האחים דני ומייקי זלקינד, קיוותה לגייס 73 מיליון שקל בהנפקת מניות, אך בסופו של דבר הצליחה לגייס רק 59 מיליון שקל, 14 מיליון שקל פחות מהציפיות
מערכת ice | 
דניאל ומייקי זלקינד אלקו (צילום ישראל הדרי)
אלקטרה פאוור, שנמצאת בבעלותם של האחים דני ומייקי זלקינד ועוסקת ברכישה ושיווק גז, קיוותה לגייס 73 מיליון שקל בהנפקת מניות, אך בסופו של דבר הצליחה לגייס רק 59 מיליון שקל, 14 מיליון שקל פחות מהציפיות. כך פורסם היום (שני) ב"כלכליסט".
למעשה, ההנפקה נעשתה במחיר של 31.76 שקלים למניה, 9% פחות מהמחיר ביום ההודעה, ועדיין הציבור לא הביע אמון בה. לאחרונה החברה רשמה ירידה חדה בהכנסות, ויעיד על כך הדוח הרבעוני שפרסמה לאחרונה החברה, במסגרתו רשמה הפסדים.
אלקטרה פאוור רשמה הכנסות של כ-213 מיליון שקל, ותרמה רווח של כ-3 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-14 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע בעיקר מתהליך הרה-ארגון שהחברה עברה, מירידה בכמויות הגפ"מ שנמכרו, וכן משחיקת מרווחים ומירידה בכמויות הגז הטבעי שנמכרו.
כזכור, רק לאחרונה חברת אלקטרה פאוור וחברת אנלייט אנרגיה מתחדשת כי חתמו על מזכר הבנות להקמת תאגיד ייעודי משותף שיתמקד בשיווק ואספקת חשמל ירוק לצרכנים ביתיים ועסקיים קטנים, במהלך שעשוי להוזיל את מחירי החשמל בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה