השוק

דירוג קרנות הנאמנות: הקרן שהשיגה את התשואה הטובה באוגוסט

קרנות הנאמנות הן כלי מצוין להשקעה עבור הציבור הרחב; תעשיית קרנות הנאמנות פועלת במלוא המקץ להשיג את התשואות הטובות ביותר אבל יש סיכון ואסור לשכוח אותו; אז בכל זאת, זו קרן הנאמנות עם התשואה הטובה באוגוסט; הדירוג המלא
ניצן כהן | 
בתי השקעות (צילום יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik)
קרנות הנאמנות הן כלי מצוין להשקעה עבור הציבור הרחב. הקרנות רבות ומגוונות וניתן למצוא קרן נאמנות מתאימה כמעט לכל אפיק השקעה אפשרי מה שעושה את החיים קלים למי שיש לו עודפי מזומנים והוא משקיע אותם. אסור לשכוח, קרן נאמנות היא דרך להשקיע כסף באפיק מסוים ויש שם סיכונים שאסור לשכוח אותם.
אם כן, קרנות הנאמנות שהשיגו את התשואות הטובות ביותר הן 'קרנות האקסטרים' כלומר כאלה שמסוכנות מאוד אבל גם הסיכוי בהן הוא גבוה. צריך לזכור בקרנות הנאמנות יש דמי ניהול ובהתאם גם דמי הניהול שלהן כך למשל קרן פעילה שמצריכה עבודת אנליזה רבה, סביר להניח שגם דמי הניהול יהיו בהתאם וזה דבר שיש לשים אליו לב.

האפיק הפופולרי כרגע הוא הקרנות הכספיות שנצמדות למזומן והתחרות שלהן הוא הפיקדון הבנקאי. קרנות הנאמנות המנוהלות אמורות להביא לידי ביטוי את היכולת של מנהל הקרן להניב תשואות גבוהות מנכס הבסיס וכן הלאה.
קרנות הנאמנות מפוקחות על ידי הרשות לניירות ערך כך שלפחות יש רגולטור יעיל שמפקח עליהן. הקרנות נזילות כלומר באופן עקרוני הן צריכות להחזיר את הכסף ללקוח מיד כשהוא מבקש זאת ובהתאם לתנאי הקרן אבל בעיקרון ניתן לממש את ההשקעה בקלות יחסית. ומכאן החשיבות של כלי ההשקעה הזה עבור הציבור הרחב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה