השוק

חוזה גדול לאלביט מערכות; המניה בראלי של 34% מתחילת השנה

ההזמנות למערכות נשק של אלביט מערכות ממשיכות לזרום, כשהפעם מדינה באירופה שיגרה לחברה שתי הזמנות משמעותיות בהיקף כספי של כ-200 מיליון דולר; החוזים ימומשו עד שנת 2026 עם אופציה להארכה
ניצן כהן | 
בוצי מכליס מנכ"ל אלביט (צילום ישראל סאן, יחצ, shutterstock)
אלביט מערכות קיבלה שתי הזמנות משמעותיות למערכות ארטילריה בהיקף כספי כולל של כ-200 מיליון דולר. החברה שעדיין "בולעת" את תע"ש לתוכה ממוצבת היטב בתעשיות הביטחוניות ומכאן היא בעמדת זינוק מעניינת מאוד כשהעולם משקיע יותר (הרבה יותר) בתקציבי הביטחון. המניה, אגב, למרות כל מה שעובר על החברה בראלי של יותר מ-34% מתחילת השנה.
אם כן, אלביט מערכות זכתה בשני חוזים ע"י מדינה אירופאית, בשווי מצטבר של כ-200 מיליון דולר, לאספקת פתרונות  C41 (פיקוד, בקרה, תקשורת, מחשבים, מודיעין) לגדודי ארטילריה ופתרונות מערכת מתקפת נגד אש עוינת (HFCA). החוזים יבוצעו עד 2026, עם אופציות להארכות נוספות. 

פתרון ה-C4I יספק יכולות C4I מתקדמות עבור ארבעה גדודי ארטילריה של תותחי הוביצר בקוטר 155 מ"מ, הכולל  את מערכת הרדיו מבוסס תוכנה - SDR של אלביט מערכות - יישומי E-Lynx ומערכת ניהול קרה ולחימה  -TORCH-X Fire. פתרון הארטילריה C4I יאפשר ללקוח לפקד ביעילות על גדודי הארטילריה ולהגביר את האפקטיביות המבצעית של מערכות הנשק, בעוד שפתרון ה-  HFCA  יאפשר ללקוח זיהוי מקור האש של האויב וסגירת "המעגל המבצעי" על ידי השמדתו באמצעות פתרון הארטילריהC41 של אלביט. 
פתרונות אלו ישולבו במערכת הארטילרית C4I הרחבה יותר של הלקוח, המסופקת גם על ידי אלביט מערכות. אלביט מערכות תמנף את הניסיון הבינלאומי הנרחב של החברה באספקת פתרונות C4I ותקשורת ליחידות ארטילריה וכוחות מזוינים, תוך שילוב חיישנים שונים שיגבירו את האפקטיביות המבצעית.
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות: "אנו מכבדים את האמון שניתן בנו ובמוצרים שלנו פעם נוספת, ונמשיך במחויבות שלנו לצמוח ולהרחיב את הידע והיכולות המקומיות שלנו לתמיכה בלקוחותינו. הפתרונות של אלביט מערכות מגבירים את האפקטיביות המבצעית ומאפשרים ללקוחותינו ניצול טוב יותר של כוח האש שלהם,  תוך הגברת הדיוק והקטלניות שלהם. חוזים אלה הם עדות נוספת  ליתרונות הטכנולוגיים והמבצעיים שיש בפתרונות שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה