השוק

קרפור בהפסדי ענק: ענקית הסופרמרקטים בשורת צעדים קיצוניים

 קרפור עוברת לתכנית התייעלות. רשת הסופרמרקטים החדשה שנכנסה לארץ רק במאי האחרון, מתחילה בקיצוצים וחמישה עובדי מטה קיבלו הודעת פיטורים, קיצוץ רוחבי בשכר בשיעור של 10% הושת על ההנהלה ובראשם המנכ"ל אורי קילשטיין
מערכת ice |  9
קרפור בהפסדים (צילום shutterstock)
לאחר שרשמה הפסדי עתק של 138 מיליון שקל בחציון של 2023, קרפור עוברת לתכנית התייעלות. רשת הסופרמרקטים החדשה שנכנסה לארץ רק במאי האחרון, מתחילה בקיצוצים וחמישה עובדי מטה קיבלו הודעת פיטורים, קיצוץ רוחבי בשכר בשיעור של 10% הושת על ההנהלה ובראשם המנכ"ל אורי קילשטיין.
אם החברה תשפר את התוצאות, על פי כלכליסט, הכסף שקוצץ יוחזר למשכורתם. כמו כן דווח שהשיפוץ של סניפים מסוימים קוצץ מ-3 מיליון שקל ביותר מ-60% למאות אלפים בודדים, המנייה של אלקטרה צריכה בירידה של 48.5% בשנה האחרונה וגם הדו"ח האחרון הוסיף לכך עם ירידה של כ-4%.

אגב, על פי הדו"ח תחזית החברה במגזר הקמעונאות, צופה כי מחזור המכירות של חנויות Carrefour ימשיך באותה מגמת גידול, כך שאלו ישקפו מכירות למ"ר בממוצע שנתי של 40,000 שקל למ"ר. יחד עם הגידול במחזור סניפי Carrefour והפעולות להתייעלות שמבצעת החברה במגזר, צופה החברה כי תחזור להציג רווח מגזרי כבר בחציון השני של שנת 2023.

מקרפור נמסר בתגובה לידיעה: "במסגרת מהלך מתכונן של החברה שכולל את מיזוג קוויק והמשך פיתוח והשקת כ־70 סניפים, נדרשו התאמות בצרכים הארגוניים של החברה. קרפור תמשיך להתמקד במנועי הצמיחה וביישום האסטרטגיה שלה".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הקפיצו מחירי המותג שלהם-חוסרים רבים-זלזול בצרכנים
    מעוז אביב 09/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רשת עקרה שהכפילה תוך 24 שעות מחירי מוצרי המותג הפרטי. בושה וחרפה. סניף נטול מוצרים והספקה בלתי סדירה של דברים בסיסיים. מגיע להם להתרסק
    סגור
  • 6.
    למה לא זול? (ל"ת)
    רק בקרפור ישראל... 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    קרפיר זה ישראבלוף יקרנים בייחוד בחנויות השכונות
    מהרצליה 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הנחות מועטות. כל הזמן מיישרים קו עם המחירים הגבוהים. מעט מוצרים מצרפת. היו ציפיות שיעשו תחרות. ממש לא. חבל.
    סגור
  • 4.
    למה אני לא מופתע?
    שאול 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    קפצתי לסניף ברמת אלון בחיפה כדי לבדוק את הרשת שהבטיחה להיות הלוחמת ביוקר המחייה, ומה שגיליתי הוא: 1. מבחר מאוד מוגבל 2. מחירים ממש לא אטרקטיביים. המותגים הידועים הרבה יותר יקרים מרמי לוי והמותגים הפרטיים יקרים יותר ממחירי המותגים הפרטיים של רמי לוי ושופרסל. אז למה לבוא לשם? לא עדיף להגיע לסניף מוכר, מרווח יותר ועם מבחר עדיף וגם לצאת יותר בזול? המהפכה צריכה להיות במחירים. כצרכן לא מניין אותי כמה סגני מנהלים יש בכל סניף.
    סגור
  • 3.
    מפרסמים מחירים ומוצרים כשבאים לקנות אין!!!!
    רייצ'ל 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בשבת האחרונה ראיתי את העלון שפורסם. מצאו חן בעיני סט הצלחות בירוק. ביקרנו בשלוש חנויות קרפור ולא מצאנו את הסט המדובר.... שנית המחירים ממש יקרים! למה לקנות במחיר כזה יקר כשסופר חמש דקות משם מוכר ב30% פחות? כדי למכור צריך להיות אטרקטיביים ולהביא מלאי, אז הייתי קונה את הסט המדובר וקונה עו"ש כמה דברים על הדרך... בכל החנויות שביקר.י יצא.י מבלי לקנות. חבל מאוד לראות סופר שכל העגלות עומדות מיותמות ובפנים כמעט ואין קונים. אז מי לקח את הצלחות? האם בכלל הגיעו לחנויות?
    סגור
  • להרים את הכפפה
    יאללה קרפור 09/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארגנו לרייצל צלחות ירוקות
    סגור
  • 2.
    יקרים ולא הביאו בשורה, גסיסה נעימה (ל"ת)
    באר שבי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 1.
    לפי דעתי לא ישרדו הרבה לא קונים אצלהם מאוד יקרים. (ל"ת)
    דרום תל אביבי 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • לא עומדים בציפיות מיישרים קו עם המחירים הישראליים.
    לקוחה 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מוצרים מועטים מצרפת. ישראבלוף
    סגור