השוק

מעצמת אנרגיה סולארית: פרויקט גדול נוסף נחנך בצפון הארץ

אביטל אופק, מנהל פעילות דוראל בישראל: "זהו אחד מפרויקטי הגגות הנרחבים ביותר שדוראל הקימה בישראל בשנים האחרונות, תוך הפיכה של כל תשתיות הקיבוץ מגידו ושילוב מתקני אגירת אנרגיה"
מערכת ice |  3
פרויקט גגות סולאריים במגידו (צילום אנה ליבדינסקי)
פרויקט גגות סולאריים נרחב בקיבוץ מגידו, של חברת דוראל, נחנך היום (חמישי) בטקס חגיגי, בנוכחות ראש המועצה האזורית מגידו, מר איציק חולבסקי, מנכ"ל קבוצת דוראל, מר יקי נוימן, רמי מור, מנהל תשתיות במגידו, אנשי דוראל והקיבוץ ומכובדים נוספים. ראש המועצה האזורית מגידו, מר איציק חולבסקי בירך את הקיבוץ ודוראל וציין את חשיבותו של הפרויקט כמנוע צמיחה משמעותי לקיבוץ בפרט ולאזור כולו.
השותפות בת העשור בין מגידו לדוראל נכנסה לאחרונה לקצב מואץ של הקמות פרויקטים סולאריים. אל הפרויקטים הקיימים, הצטרפו עשרות פרויקטים על גגות וסככות – בהם כאלה שהוקמו במיוחד עבור הקיבוץ. תשתיות החשמל חודשו גם הן וזכו לעדכון ושיפור אחרי עשרות שנים. הפרויקט יכלול בהמשך גם אגירת אנרגיה שתאפשר שימוש בחשמל הנקי המיוצר במהלך היום מקרינת השמש, גם בשעות החשכה. 
אביטל אופק, מנהל פעילות דוראל בישראל: "זהו אחד מפרויקטי הגגות הנרחבים ביותר שדוראל הקימה בישראל בשנים האחרונות, תוך הפיכה של כל תשתיות הקיבוץ ושילוב מתקני אגירת אנרגיה. התוצאה היא רווח בכמה מישורים: חשמל ירוק, מקור הכנסה נוסף לקיבוץ, מבנים חדשים ושיפור תשתיות. אנחנו מודים לקיבוץ על השותפות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא אומר כלום עד...
    יוסף 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה לא אומרת בעצם כלום, כי אין שם נתונים על הספק החשמלי של הפרויקט. כל היתר זה בלה בלה.
    סגור
  • 2.
    הקיבוצים קמצנים
    נוחי 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הזהרו
    סגור
  • 1.
    רק בעסה שהם יצטרכו עוד מעט להעביר את זה לערביי '48. פחח (ל"ת)
    בני 08/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור