השוק

אלטשולר שחם יורדת בהכנסות; תחלק דיבידנד של 23 מיליון שקל

אלטשולר שחם פיננסים פרסמה את התוצאות שלה לרבעון השני של 2023 ואלו מציגות ירידה בהכנסות וברווח. דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 23 מיליון שקל
מערכת ice | 
יאיר לוינשטיין (צילום סם יצחקוב)
אלטשולר שחם פיננסים פרסמה היום את התוצאות שלה לרבעון השני של 2023 ואלו מציגות ירידה בהכנסות וברווח. מנגד, דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של 23 מיליון שקל בגין רווחי הרבעון.
החברה מדוות כי ההכנסות מניהול נטו ברבעון הגיעו ל-249 מיליון שקל, לעומת 265 מיליון שקל ברבעון הקודם, ובניגוד ל-334 מיליון שקל שנרשמו ברבעון המקביל אשתקד. סך ההכנסות ברבעון הסתכמו בכ-253 מיליון שקל, לעומת 333 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה.
ההכנסות כוללות הכנסות מעמלות של כ-1.7 מיליון שקל, שמקורן בפעילות ניהול וייזום השקעות אלטרנטיביות בענף הנדל"ן. הרווח הכולל בחברה הסתכם ברבעון ב-31 מיליון שקל, לעומת 54 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 
החברה מדווחת כי נכון לסוף יוני היא ניהלה 163.3 מיליארד שקל של נכסי גמל ופנסיה. ההון העצמי נכון לסוף הרבעון עמד על 501 מיליון שקל, לאחר חלוקת דיבידנדים של 61 מיליון שקל במהלך השנה. כאמור הוחלט כעת לחלק דיבידנד בסך 23 מיליון שקל לבעלי המניות.
יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם פיננסים, מסר: "זהו רבעון נוסף בו אנו ממשיכים להציג תוצאות יציבות ולשמור על מיקומה של אלטשולר שחם גמל ופנסיה כחברת הגמל הגדולה בישראל. אנו משקיעים כל העת מאמצים רבים בכל היבטי הפעילות ומאמינים ביכולתנו להמשיך בתהליך השיפור בתשואות וביסוס מיקומנו כגוף מוביל בניהול השקעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה