השוק

ריווק רובוטיקס בדרך לרווחיות: רוכשת את חברת AlterG

עסקה זו משלבת את קווי המוצרים הנוכחיים והעתידיים של AlterG לפורטפוליו הקיים של מוצרי השיקום הנוירולוגי של ReWalk וצפויה להרחיב משמעותית את יכולותיה מול הלקוחות ולקדם הזדמנויות צמיחה עתידיות
מערכת ice | 
רפואה (צילום vecteezy)
ריווק רובוטיקס בע"מ, (נאסד"ק: RWLK), ספקית מובילה של טכנולוגיות חדשניות המאפשרות ניידות ואיכות חיים במהלך השיקום ובחיי היומיום עבור אנשים הסובלים ממצבים נוירולוגיים, הודיעה היום (רביעי) על רכישת חברת AlterG, חברה חדשנית ומובילה בתחומה וספקית של מערכות נוגדי כוח כבידה  (anti-gravity systems) לשיקום פיזי ונוירולוגי. עסקה זו משלבת את קווי המוצרים הנוכחיים והעתידיים של AlterG לפורטפוליו הקיים של מוצרי השיקום הנוירולוגי של ReWalk וצפויה להרחיב משמעותית את יכולותיה מול הלקוחות ולקדם הזדמנויות צמיחה עתידיות.
AlterG, הינה חברה מובילה בתחום הטכנולוגיה הטרנספורמטיבית, המאפשרת לאנשים לשקם את הניידות שלהם, לשפר את בריאותם ולחזק את הביצועים הגופניים שלהם. AlterG מפתחת, מייצרת ומשווקת מערכות נוגדי כוח כבידה, בטכנולוגיית לחץ אוויר דיפרנציאלי, המשתמשים בפטנט, שמקורו בנאס"א, כדי להפחית את השפעות הכבידה ולאפשר לאנשים לנוע מחדש על ידי תמיכה מכוילת עדינה והפחתת כאב. מערכות AlterG זמינות ביותר מ-4,000 מתקנים ברחבי העולם ועזרו למיליוני בני אדם לשפר את הניידות שלהם בצורה בטוחה ועקבית.  
"עסקה זו פורצת דרך עבור ריווק ומהווה אבן דרך כחלק מאסטרטגיה ארוכת הטווח שלנו לצמיחה הן מהפורטפוליו הקיים של מוצרי החברה והן באמצעות רכישות סינרגטיות", מסר לארי ג'סינסקי, מנכ"ל ריווק. "אנו מאמינים כי עסקה זו תמנף את הנוכחות של שתי החברות בשוק, ובאמצעות התייעלות מערך המכירות והתמיכה בקווי המוצרים, נסלול את הדרך לרווחיות. אנו מאמינים שעסקה זו תאפשר לנו, ליצור תשתית מסחרית איתנה שתתמוך במוצרים רבים נוספים מהטיפול במרפאה ועד הבית".
"AlterG וריווק חולקות חזון משותף של הקמת פורטפוליו מוצרים סינרגטיים מובילים בתעשייה, אשר ימנף את החוזקות המשותפות שלנו", הוסיף צ'ארלס רמסברג, מנכ"ל AlterG. "עסקה זו מייצרת באופן מיידי אפשרות למימון פיתוח מגוון המוצרים הקיימים עבור מוצרי "הדור הבא" וקידום טכנולוגיות שיקום מסחריות וחדשניות שימשיכו לחזק את הקשר שלנו עם לקוחותינו ויהוו משאב לפתרונות חדשניים לשיקום נוירולוגי ופיזי". לאחר השלמת העסקה מר רמסברג יצטרף לצוות ההנהלה של ריווק כמנהל מכירות ראשי.
ריווק תשלם סכום של כ-19 מיליון דולר במזומן עם השלמת העסקה, שצפויה להיחתם ב-11 באוגוסט, 2023. השלמת העסקה תלויה בסיכום התנאים לשביעות רצון שני הצדדים. תשלומים נוספים עשויים להיות משולמים בהתאם להשגת אבני דרך הקשורות לצמיחה שנתית בהכנסות של מוצרי AlterG במהלך השנתיים הבאות. עם רכישת AlterG, ריווק שואפת לחזק את איתנותה הפיננסית לטווח הארוך ואת הנתיב לרווחיות. הכנסות AlterG בשנת 2022 הסתכמו בכ-20 מיליון דולר, עם רווח תפעולי חיובי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה