השוק

נחתם ההסכם בין סטרוג' דרופ לקיבוץ מעלה גלבוע

יומיים בלבד לאחר חתימה על הסכם עקרונות, קיבוץ מעלה גלבוע וחברת סטורג' דרופ חותמות על הסכם רשמי לשיתוף פעולה להקמה, התקנה ותפעול של מערכת אגירת אנרגיה בבריכת הדגים בקיבוץ
מערכת ice |  1
שי כהן סטורג' דרופ (צילום ישראל הדרי, vecteezy)
שלשום דווח כי חברת סטורג' דרופ חתמה על מזכר עקרונות לשיתוף פעולה קיבוץ מעלה גלבוע לבחינת שימוש בטכנולוגיה שפיתחה החברה לשיפור רמות החמצן המומס במי בריכות דגים במתקן פוטו וולטאי בקיבוץ. היום (יום רביעי) שני הצדדים מדווחים על כך שחתמו על הסכם נוסף ורשמי ובכך שיתוף הפעולה יוצא לדרך.
מטרות שיתוף הפעולה הן לחבר מערכת אגירת אנרגיה לשדה סולארי צף ולשפר את רמות החמצן המומס במי בריכות הדגים. פעולות אלו יובילו לבחינה של הגדלת אחוז הכיסוי של שטח בריכות בדגים בפאנלים סולאריים. כמו כן, הצלחת הפיילוט תביא לבחינה של משרד החקלאות להגדלת שטח הכיסוי המותר כיום.
לצד זאת הצדדים הציגו את לוח הזמנים שקבעו והוא התחלת ההתקנה עד דצמבר 2023, וסיום העבודה עד תום חודש יוני 2024. החברה הבהירה כי לא צופה הכנסות מהותיות מהפרויקט, אך היא מאמינה כי הפרויקט יובל להיתכנות של פרויקטים דומים בעתיד.
שי כהן, מנכ"ל סטורג׳ דרופ, ציין: "מדובר בפרויקט פורץ דרך בחשיבותו שיאפשר באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו ושילוב הפיילוט החדשני של הגדלת שטח כיסוי פאנלים סולאריים צפים במאגרי מים, יחד עם מערכת שטיפת פאנלים העושה שימוש באנרגיה השיורית של מערכת האגירה, לקידום אנרגיה מתחדשת כחול לבן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הנפקה
    עוזי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה אין לה הון בקופה השאלה שנשאלת מתי ההנפקה ובאיזה שער
    סגור