השוק

אפל בשינוי דרמטי: ככה היא תדחוף אתכם להחליף את האייפון?

אפל אמורה להשיק בספטמבר את האייפונים החדשים וגל הספקולציות עולה מדרגה; אבל על פי דיווח בבלומברג, זה הולך להיות אחד השינויים הגדולים ביותר שאפל עומדת להכניס למכשיר הדגל שלה
ניצן כהן |  4
אפל (צילום shutterstock)
בחודש ספטמבר הקרוב אמורה אפל להציג את הדור הבא של האייפונים. כלומר את האייפון 15. הרבה ספקולציות רצות ברשת על החידושים שהחברה תכניס לטלפון החדש אבל לפי דיווח של רשת בלומברג זה עומד להיות אחד השינויים הגדולים ביותר שאפל אי פעם עשתה בטלפון הדגל שלה.
אם כן, על פי הדיווח אפל החליטה לאמץ את הוראות הרגולציה האירופאית ותחליף את חיבור המטען באייפונים החדשים ל-USBC שיהפוך לתקן אחיד של חיבורים באירופה. על פי הדיווח אם כן, מדובר על שינוי שאפל תכניס לטלפונים עוד השנה כלומר לאייפון 15. על פי הדיווחים, לא בטוח שכל האייפונים החדשים יישאו את החיבור הפופולרי הזה אלא שעל פי אחד הדיווחים החיבור הזה יהיה רק במכשירי הפרימיום של אפל כמו האייפון 15 פלוס (או איך שאפל לא תקרא לו).

עכשיו נסביר. אחד הטריקים הנפוצים ביותר במכשירים של אפל (בטח כשמדובר באייפונים) הוא החיבורים שייחודיים רק לאפל (או לאייפון) וזה אומר שאי אפשר לקפוץ לחבר שיש לו טלפון אנדרואידי ולהשתמש במטען שלו אלא חייבים לקחת איתנו מטען ייחודי. זה עוזר למכירות ומפריע מאוד לחייקיינים או ליצירת תחרות במוצרים משלימים לאיפון.
באירופה החליטו לפני לא הרבה זמן לחייב את את אפל ליישר קו עם המטענים הפופולריים עם חיבור USBC מה שאמור להקל על יצרנים נוספים של מוצרים נלווים לטלפון להיכנס לשוק הזה.
על פי דיווחים שונים הרי שאפל חשבה הרבה על המהלך וכיצד להתמודד איתו אבל בסופו של דבר החליטה ללכת עם ההוראה החדשה משתי סיבות שאף אחת מהן לא אלטרואיסטית.
הסיבה הראשונה היא כמובן בגלל ההוראה הרגולטורית שאם לא מאמצים אותה מסתכנים בזה שלא ניתן יהיה להכניס אייפונים חדשים לאירופה. הסיבה השיניה שהיא חצי קונספירציה היא שכך אפל מעוניינת לעודד את מכירות האייפונים החדשים שתוציא (לעודד החלפה של אייפונים ישנים עם חיבור ייחודי לאייפונים חדשים עם חיבור USBC) ובנוסף תיווצר לה הזדמנות למכור עוד מוצרים נלווים כמו מטענים וכבלים וכן הלאה ואף לנגוס מנתח השוק של המוצרים שמופנים לצרכני אנדרואיד פרימיום.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייפון פרו
    אפל 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם עם אייפון פרו המסך הענק שלעם נשים הצעירות הגברים חושבים שיהיה לעם מסך ענק של אייפון 6.7 יותר גדול מי רדמי נוט 11 האייפון הגודל של האייפון לא מצדיק את מחיר נשים הצעירות של היום עם האייפון הענק שלעם אומרים שה גברים מבזבזים כסף נשים יותר מבזבזות מי גברים אוד הקרב גברים אומרים שה נשים מותר לעם לבזבז אלפי שקלים על אייפון פרו שזה לא מוצדק המחיר שה גובהת אפל אל אייפון המסך של אייפון מוגזם הגודל לא מצדיק את המחיר אני רציתי לקנות אייפון ענק אבל זה יקר בה רמות האייפון הרדמי נוט 11 טלפון מספיק טוב בישביל אני קונה רק מי סינים טלפון הטלפון של הסינים יותר זול מי לקנות אייפון פרו בה 5 אלף שקלים הטלפון השיאומי יחסית זול שווה את המחיר אחרי 3 שנים אפשר לאחליף טלפון לא צריך להיות תלוי בה אפל אזה יותר מידי אפל לא מצדיק את המחיר הטלפון רדמי נוט 11 עולה בה ארך 1400 שקלים המחיר כבר ירד ל 800 שקלים אפילו פחות מי 800 אפשר לעסיג את רדמי נוט 11 חבל אל הכסף לקנות אייפון פרו
    סגור
  • 2.
    רק פראיירים קונים אייפון !!! (ל"ת)
    אבי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 1.
    חברה קפיטליסטית חזירית שעובדת על
    יניב 08/2023/01
    הגב לתגובה זו
    7 2
    האדם הפרימיטיבי... כמו כל המותגים אך ביתר שאת. באופן אישי אני מתבייש ללכת עם אייפון נייקי אדידס ועל המותגים שמעליבים את האינטליגנציה שלי כאדם
    סגור
  • הפוסט שלך מעליב את האינטליגנציה שלך
    הקפיטליסט 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אין כל רע קפיטליזם כאשר הוא נעשה בשוק החופשי, אין כל רע שחברה תייצר מותג ייחודי לה שתקשה על המתחרים לנגוס במוצר שלה. זאת האחריות שלך כצרכן להחליט מה לקנות אתה רוצה מוצר בעל חומרה ישנה מוגבל ברמת האפשרויות שלך אבל עם אריזה מנצנצת קנה אייפון. אתה רוצה טלפון שימושי ופתוח לכל קנה אנדרואיד. אבל אין להאשים את החברה על מיקסום הרווחים שלה על גבי בורות הצרכן.
    סגור