השוק

הדולר מתבסס מתחת לרמת ההתנגדות שב-3.6 שקל

במסחר במט"ח מתבסס הדולר מתחת לרמת ההתנגדות הפסיכולוגית שנמצאת ב-3.6 שקל; גורם בשוק ההון: "ההתבססות של הדולר ברמה הזו משקפת את כל החדשות הרעות"
ניצן כהן |  1
כלכלה בארצות הברית (צילום shutterstock)
במסחר במט"ח מתבסס היום הדולר מתחת לרמת ההתנגדות הפסיכולוגית שנמצאת ב-3.6 שקל. הדולר נסחר לפני קביעת השער היציג ברמה של 3.58 שקל ובשוק ההון אומרים שכרגע מסתמן שיווי משקל ברמה סביב ה-3.6 שקל לדולר. המגמה הזו דומה למסחר בשאר המטבעות הזרים כשהפאונד הבריטי נסחר ברמה של 4.63 שקל (ירידה של 0.2%) והאירו נסחר ברמה של 4 שקלים (ירידה של 0.15%).
בשוק ההון אומרים היום כי נראה שכרגע שער הדולר מתבסס ברמה שמשקפת את פרמיית הסיכון הגבוהה של ישראל וזה אומר שאם לפני התחלת החקיקה המשפטית נסחר הדולר ברמה ששיקפה שיווי משקל באזור ה-3.4 שקל, הרי שכעת לאחר תחילת הליכי החקיקה המשפטית שיווי המשקר השתנה לאזור ה-3.6 שקל.
גורם בשוק ההון אמר היום ל-ice שכרגע כל החדשות הרעות מגולמות במסחר וזה אומר שכסף חדש שנכנס לשוק מוצא את דרכו לשוק ההון המקומי שנוצרו בו הזדמנויות. הגורם אמר עוד כי צריך לראות כיצד מתקדמת החקיקה המשפטית ואם המחאה נגדה תעלה מדרגה או שמה שאנחנו רואים כרגע זה המקסימום ומכאן ייגזר שער חליפין שישקף שיווי משקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תפסיקו לחרטט (ל"ת)
    יעקב 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור