השוק

טורבוג'ן בצעד גדול בדרך לארה"ב: גייסה הלוואה ומצרפת יועץ חדש

טורבוג'ן גייסה הלוואה המירה למניות החברה בגובה של 4 מיליון שקל מהיזם אלכס כץ שהתקבלה על רקע אישורי הפטנטים האחרונים והתקדמות התהליך להתקנת המדגים במדינת ניו יורק בארה"ב
מערכת ice | 
ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן (צילום אילן בשור)
טורבוג'ן דיווחה היום (רביעי) כי גייסה הלוואה המירה למניות החברה בגובה של 4 מיליון שקל מהיזם אלכס כץ שהתקבלה על רקע אישורי הפטנטים האחרונים והתקדמות התהליך להתקנת המדגים במדינת ניו יורק בארה"ב. הגיוס מהווה הבעת אמון נוספת של מר כץ שנתן  בשנת 2022 הלוואה המירה למניות החברה בגובה של 3.5 מיליון שקל בחברה.
מר כץ מביא עימו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בשוק הנדל"ן האמריקאי, בכלל זה ניהול עסקאות בהיקף מצטבר של 2 מיליארד דולר. הצטרפותו כיועץ חיצוני לחברה תסייע לה בחדירה לשוק האמריקאי. קשריו הענפים בתחום הנדל"ן הינם חיונים להטמעת הפתרונות הטכנולוגיים של החברה, צפויים להאיץ את הצמיחה בפעילות העסקית של החברה.
 
מר אלכס כץ: "הטכנולוגיה החדשנית שפיתחה טורבוג'ן תשנה את שוק האנרגיה ותהווה פתרון לצורך ההולך וגובר באנרגיה באזורים אורבניים. בשלות מוצרי החברה לצד הביקוש הגדל לאנרגיה, הם שהניעו אותי להצטרף לחברה. אני מאמין שההיכרות העמוקה שלי עם שוק הנדל"ן האמריקאי והרגולציה בנושאי אנרגיה, פליטות וקיימות, תתרום באופן משמעותי לקידום הפעילות העסקית של החברה."
ירון גלבוע, מנכ"ל טורבוג'ן: "התחלנו בתהליכי התרחבות לשוק האמריקאי באמצעות פיילוט בניו-יורק. הצטרפותו כעת של מר כץ מדגישה את הצפת הערך הפוטנציאלית מבחינתו. ההיכרות המעולה שלו בתחום הנדל"ן ומערכות היחסית המצוינות שפיתח עם גורמים מובילים בתחום, בדגש בשוק האמריקאי, יסייעו לנו בפריצת הדרכים הרלוונטיות בתהליכי הכניסה שלנו לשווקים בינלאומיים ובפרט לארה"ב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה