השוק

ג'י סיטי ממשיכה להיפטר מנכסים: מכרה מרכז מסחרי בכ-425 מיליון שקל

חברת הנדל"ן ג'י סיטי חתמה על הסכם מחייב למכירת חלקה (33%) במרכז המסחרי Cidade Jardim שבסאו פאולו, ברזיל, תמורת כ-562 מיליון ריאל (כ-425 מיליון שקל)
מערכת ice | 
גי סיטי ברזיל (צילום יחצ גי סיטי)
חברת הנדל"ן ג'י סיטי הודיעה היום (ראשון) כי חתמה על הסכם מחייב למכירת חלקה (33%) במרכז המסחרי Cidade Jardim שבסאו פאולו, ברזיל. המרכז המסחרי בעל שטח להשכרה של כ-12 אלף מ"ר ונמכר תמורת כ-562 מיליון ריאל (כ-425 מיליון שקל), מחיר המשקף הנחה של כ-11% על שווי הנכס בספרי החברה ליום 31 במרץ, 2023.
הנכס נקי מחוב או שעבוד ותמורת המכירה אשר כולה תתקבל במזומן, תשמש להמשך הפחתת החוב הפיננסי של החברה. השלמת העסקה צפויה ברבעון השלישי של שנת 2023 וכפופה לקבלת האישורים המקובלים. 
זוהי עסקה נוספת במסגרת התכנית האסטרטגית של החברה למכירת נכסים אשר הוצגה בסוף אוקטובר 2022 ועומדת כיום על סך נכסים של כ-6.3 מיליארד שקל. החברה מכרה ממועד פרסום התכנית נכסים בהיקף של כ-2.9 מיליארד שקל וממשיכה להתקדם בהתאם לתכנית ולוחות הזמנים שהוצגו. 
חיים כצמן, מייסד ומנכ"ל G City, מסר: "אנו ממשיכים בביצוע התכנית האסטרטגית עליה הכרזנו ב-25 באוקטובר 2022, למיקוד עסקי ולמכירת נכסים שאינם בליבת העסקים שלנו לרבות אחזקותינו בברזיל. מאוקטובר 2022 ועד היום מכרנו נכסים בהיקף של כ-3 מיליארד שקל בהנחה של כ-3% בממוצע ממחיר הספרים (למעט התיק הרוסי)".\
עוד הוסיף כצמן: "אנו ממשיכים בתהליך מכירת נכסים נוספים בהתאם לתכניתנו, מגדילים את יתרות הנזילות שלנו ומורידים את מינוף הקבוצה, כל זאת תוך הקטנת הוצאות החברה ושיפור מתמשך בתוצאות התפעוליות שלנו כפי שבאו לידי ביטוי גם בדוחות הרבעוניים שפרסמנו לאחרונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה