השוק

חברת הפינטק טריא תפטר עובדים כחלק מתוכנית התייעלות

ימים ספורים לאחר שעצרה את המשיכות, חברת הפינטק טריא תוציא לפועל תוכנית התייעלות במסגרתה תשבית פרויקטים חדשים ותפטר עשרות עובדים
מערכת ice | 
שחף ארליך מנכ"ל טריא (צילום אלי לוי)
בימים האחרונים דווח כי חברת הפינטק טריא, דרך המושקעת הגדולה ביותר שלה אגודת אופק, עוצרת את המשיכות של הלקוחות היות שאינה יכולה להתמודד עם היקף הבקשות. כעת מתברר שזה ממש לא נעצר כאן וכי החברה תוציא לפועל תוכנית התייעלות ותפטר עובדים.
לפי כלכליסט, מדובר כרגע על עשרות עובדים וכי החברה גם תשבית תוכניות שיווק ופיתוח. לצד זאת, החברה ביקשה להגדיל את מקורות המימון שלה כדי לתפעל את הפלטפורמה. את זה היא מקווה לעשות דרך גיוס משקיעים מוסדיים וגופים פיננסיים אחרים.
כמו כן, יתכן ובנק לאומי ירכוש חלק מתיק המשכנתאות של טריא וכי הפניקס אולי תרכוש חלק מהאשראי הצרכני. לבסוף, החברה מחפשת להיכנס לפעילות אשראי בנדל"ן כדי לגוון את אופי ההכנסות שלה.
מתחילת השנה המניה של טריא ירדה ב-36% וערכה עמד על 190 מיליון שקל. כזכור, בימים האחרונים היא הודיעה ללקוחות שלה שלא תוכל לאשר משיכות של כספים היות שלא יכולה לאפשר משיכה של כספים בסך כ-30 מיליון שקל, וההודעה רלוונטית עבור כלל ההשקעות שעומדות על כ-225 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה