השוק

המלחמה על הפלוס: "Max עצמאים" פותחת תחרות לפייבוקס

חברת כרטיסי האשראי פתחה אפשרות לבעלי עסקים להחזיק יתרות זכות באפליקציה; השירות הוא למעשה תחרות ישירה לאפליקציה פייבוקס שמאפשרת להחזיק יתרות זכות בלי להעביר לבנק
ניצן כהן | 
רון פאינרו מנכ"ל Max (צילום הדר דולן)
חברת כרטיסי האשראי Max פותחת תחרות לאפליקציית התשלומים הפופולרית פייבוקס באחד הסיגמנטים המשמעותיים לעצמאים ועסקים קטנים  - החזקת יתרות זכות באפליקציה מבלי להעביר את הכסף לחשבון הבנק.
נסביר לרגע את חשיבות השירות של Max ופייבוקס לעולם העסקים, בטח הקטנים. נכון להיום חלק ניכר מהעסקים הקטנים נמצאים בקצב גבול היכולת שלהם למשוך כסף מהבנק וזה אומר שתשלומים קטנים, כשהם עוברים לחשבון הבנק הם "נבלעים" בחשבון. פייבוקס אפשרה עד היום להחזיק יתרות זכות קטנות באפליקציה ולעשות ביתרה הזו שימוש בלי לחייב את כרטיס האשראי.

ב-Max השיקו היום שירות דומה אבל עם התאמות מעניינות. בעוד פייבוקס נועדה בסופו של יום לביצוע תשלומים בין בני אדם פרטיים ומכאן המגבלה על סכומים שניתן להעביר באפליקציה, הרי ש-Max תאפשר לבצע תשלומים ללא מגבלת סכום וצבירתם באפליקציה שלה מבלי להעביר את הכסף לחשבון הבנק. Max תאפשר לעשות שימוש ביתרות הזכות בכרטיס האשראי שהיא הנפיקה.
עכשיו, אם נצברות באפליקציה של Max יתרות משביעות רצון, ניתן למשוך אותם בפעם אחת לחשבון הבנק ולבצע את המעקב על התשלומים באמצעות האפליקציה של MAX וזה משמעותי כשמדברים על מספר גבוה של תשלומים של כמה מאות שקלים כל תשלום. השירות הזה ניתן גם לעסקים אחרים אבל נראה שכרגע לפחות הוא אטרקטיבי מאוד לעסקים קטנים.
השירות החדש של Max מאפשר לחייב את הלקוח באמצעות הטלפון כך שיחויב באמצעות שירותים כמו אפלפיי וכן הלאה. 
רון פאינרו, מנכ"ל Max  אמר: "Max עצמאים" היא בשורה של ממש לעסקים קטנים בישראל. החזון שלנו הוא לאפשר לעצמאים ליהנות מחוויית משתמש מתקדמת, העונה על הכאבים הגדולים ביותר שלהם, ובכך לסייע לבעלי העסקים להתמקד בניהול העסק ולחסוך זמן יקר ועלויות מיותרות. שירות חשוב זה הוא ראשון מתוך מגוון שירותים ומוצרים חדשים שיושקו, המשקפים את הערך המוסף ש-MAX מייצרת ללקוחותיה העסקיים".
טל כהן, סמנכ"ל לקוחות עסקיים ו-Processing ב-Max: "אנחנו גאים להשיק היום את "Max עצמאים" המהווה פריצת דרך של ממש בשירותים הפיננסיים לבעלי העסקים בישראל. החלטנו לפתח את השירות לאחר בחינה מעמיקה של צרכי הלקוחות והכרות עם הכאבים שלהם, דוגמת הקושי לעקוב אחר תשלומים וחייבים והאילוץ לפצל את התשלומים בין כמה אפליקציות.
"הופתעתי לגלות כמה הכנסות עסקים קטנים מפספסים בגלל שהם שוכחים לאשר תקבולים מלקוחות או כי לא נעים להם להזכיר ללקוחות ששכחו לשלם, שהם ממתינים לתשלום. Max" עצמאים'' הוא פתרון שלם למימוש מיטבי של ההכנסות מהעסק, פתרון המחזק את היותה של Max שחקנית תחרותית משמעותית לבנקים, בתחום העסקים הקטנים בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה