השוק

צרות בהאב סקיוריטי: המייסד נמצא תחת חקירה

המנכ"ל לשעבר והמייסד של חברת האב סקיוריטי, אייל משה, נמצא תחת חקירה של משרד חקירות חיצונית שנדרש לכך בעקבות בקשה של בעלי המניות. הוא חשוד במעילה של מיליוני שקלים
מערכת ice | 
אייל משה (צילום רוני לייבוביץ)
בעלי המניות בחברת הסייבר הישראלית האב סקיוריטי, בראשות גיא בן ארצי מקרן ויזריון, והנהלת החברה בראשות עוזי מוסקוביץ', שכרו משרד חקירות חיצוני על מנת לחקור מספר חשדות נגד המנכ"ל לשעבר והמייסד אייל משה ובת זוגו, איילת ביתן, שכיהנה כסמנכ"לית משאבי אנוש בחברה, כך פורסם בכלכליסט.
על פי הפרסום, משה וביתן חשודים כי מעלו בכספי החברה בהיקף של מיליוני שקלים אשר שימשו אותם לצרכים פרטיים, וביניהם בית שרכשו בכרם התימנים בתל אביב. בנוסף, חשודים השניים באי סדרים נוספים.
במהלך החקירה שבוצעה בשבועות האחרונים עלו גם חשדות לכאורה ביחס לאמינות דיווחים של החברה הנוגעים לשתי עסקאות בסדר גודל עצום. אחת מהן הייתה בשנת 2022 בה רכשה החברה תוכנה מחברה אירופית תמורה כ-10 מיליון דולר ובתוספת של תשלום מותנה של 12 מיליון דולר.
בימים אלו משרד החקירות מגבש את הדו"ח אותו צפויה החברה לפרסם באמצעות דיווח לבורסה. משה, שמכהן באופן פורמלי כנשיא למרות שהודח מהחברה, מודע לחקירה, כך על פי כלכליסט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה