השוק

פריים אנרג'י בעסקה משמעותית: הסכם מחייב עם להב אנרגיה

פריים אנרג'י מדווחת היום (שני) על חתימת הסכם מחייב עם להב אנרגיה לשיתוף פעולה בהקמת שמונה מתקנים פוטו-וולטאיים בדו שימוש בהיקף של כ-100 וואט
מערכת ice | 
ירון קיקוז (צילום יחצ, shutterstock)
חברת האנרגיה המתחדשת פריים אנרג'י, הפועלת בתחום האנרגיות המתחדשות בישראל ועוסקת בייזום, פיתוח, הקמה, הפעלה ותחזוקה של מערכות לייצור חשמל ממקורות אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו-וולטאית, מדווחת היום (שני) על חתימת הסכם מחייב עם להב אנרגיה לשיתוף פעולה בהקמת שמונה מתקנים פוטו-וולטאיים בדו שימוש בהיקף של כ-100 מגה וואט.
במסגרת ההסכם, להב אנרגיה תשלם לפריים אנרג'י סך של 2,700 שקל לקילווט מותקן בקיזוז עלות ההקמה בפועל בגין חלקה של להב אנרגיה בתאגיד הפרויקטים, כדמי ייזום וניהול ההקמה.
כמו כן, התחייבה להב אנרגיה להעמיד לפריים ערבות בסך של כ-4.9 מיליון שקל בגין חלקה (50%) בערבות ההקמה שהעמידה פריים לרשות החשמל בגין הפרויקטים המשותפים. פריים אנרג'י, מצידה, תקבל אחריות לניהול הקמת הפרויקטים, לרבות רכש ציוד והתקשרויות עם קבלני ההקמה, ותתחייב כלפי להב אנרגיה לתקרת עלות ההקמה של הפרויקטים.
מנכ"ל פריים אנרג'י ובעל השליטה, ירון קיקוז, ציין כי "זוהי עסקה משמעותית עבורנו שכן היא ממחישה את שווי צבר הפרויקטים והפוטנציאל הרב הגלומים בחברה. כמו כן, אנחנו יכולים להתחיל בהליך ייזום ללא צורך בהשקעות ההון מצידנו. זוהי גם הבעת אמון רב מצד להב אנרגיה ליכולות ולמקצועיות החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה