השוק

שופרסל בהתרסקות, סניף JUMBO ראשון בישראל ובנק ישראל מזהיר

ענקית הקמעונאות צנחה ב-99% מהרווח הנקי בשנה, הראל ויזל ופוקס משיקים רשת חדשה בישראל, ממחקר שנערך בבנק ישראל עולה כי הביקורת על הבנקים בכל הנוגע ל״גילגול״ העלאות הריבית לפיקדונות אינה מוצדקת. וגם: ההסכם החדש של עובדי לאומי והמתנה לחג מעידן עופר. אלו ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  7
גמבו אילת (צילום דורון סרי)
שטראוס חזרה למדפים והמכירות חזרו לרמה שלפני הריקול הגדול: נראה שהמשבר הגדול בתולדות שטראוס מאחוריה ונכון לסוף שנת 2022 חזרו מכירות חטיבת הממתקים לרמה הקרובה לרמה שלהן לפני פרשת הריקול הגדול; שי באבד: "למרות השחיקה ברווחיות הצלחנו לצמוח בקצב משמעותי". לידיעה המלאה לחצו כאן.
נבחרת הכלכלנים: כלכלות הונגריה ופולין הידרדרו אחרי המהפכה המשפטית: הכלכלן הראשי של לידר שוקי הון, יונתן כץ, אומר שתחשבו מה שאתם רוצים על המהפכה המשפטית אבל במונחים כלכליים, כלכלות שעברו מהפכות דומות כמו פולין והונגריה הידרדרו. לידיעה המלאה לחצו כאן.

בנק ישראל: הבנקים מגלגלים את העלאות הריבית לפיקדונות תוך 8 חודשים: ממחקר שנערך בבנק ישראל עולה כי הביקורת על הבנקים בכל הנוגע ל״גילגול״ העלאות הריבית לפיקדונות אינה מוצדקת; הבנקים בישראל מגלגלים מחצית מריבית בנק ישראל לפיקדונות וזה שיעור גבוה מאוד ביחס לעולם. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שופרסל התרסקה ב-99% ברווח ב-2022: מה הסיבה לירידה? שופרסל מדווחת כי ההכנסות בשנת 2022 הסתכמו בכ-14.66 מיליארד שקל, ירידה של 0.7% לעומת כ-14.76 מיליארד שקל בשנת 2021, הרווח הנקי בשנת 2022 הסתכם בכ-2 מיליון שקל בהשוואה ל-393 מיליון שקל בשנת 2021. מהן הסיבות לשינויים? לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנהלת לאומי הכריעה: הבונוסים לעובדים הוסדרו, הקביעות נמחקת: הנהלת בנק לאומי חתמה על הסכם קיבוצי חדש עם העובדים במסגרתו יוכל הבנק שלא לתת קביעות לעובדים שנמצאים תחת ההסכם ובמקביל נקבע מנגנון תשלום בונוסים מדורג שהעובדים יוכלו לקבל אותו אם התשואה על הונו העצמי של הבנק תגיע ל-17%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הראל ויזל במהלך מטורף: סניף JUMBO ראשון נפתח בישראל: קבוצת FOX של איש העסקים פתחה חנות ראשונה בעיר המלכים באילת של רשת JUMBO יוון בישראל. ויזל: " אני מאמין שהחנות תהפוך למוקד עליה לרגל לקהל לקוחותיה ושהישראלים ימצאו בחנות את כל מה שהם אוהבים וצריכים". ךלידיעה המלאה לחצו כאן.
עידן עופר מפנק את העובדים לחג: זה הסכום המטורף שיקבלו: סקר חדש של חברת וועדים חושף: העובדים בישראל יקבלו מעל 5 מיליארד שקל מתנות לפסח. הבעלים של מפעלי ים המלח יתן לכל עובד 2,850 שקל, הסכום הגבוה בישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    יהי רצון
    יונתן 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי יתן והבנקים שמרוויחים הון עתק אינשאללה יפסידו ויפלו לפח .איזה משכורות נותנים 15- 20 אלף בזכות העמלות שאנו משלמים לאוכלי חינם בקרוב לפועלים ולאומי בדרך לקריסה בקרוב בע"ה
    סגור
  • 6.
    איפה הממונה על ההגבלים
    ליזה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הראל ויזל משתלט על עסקם והופך למונופול. איפה הממונה על ההגבלים העסקייים.
    סגור
  • 5.
    מותגי שופרסל דוחים, פיתות עם שערות בפנים (ל"ת)
    ש. 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    מזעזע שבגלל זה הם הסכימו להשקיע בספאר
    צריך לחקור 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    עכשיו אני מבין למה הם רצו לפתוח את רשת ספאר עלק הוזלת יוקר המחיה חחחח זו העלאה
    סגור
  • 3.
    רשת בשנקל וחצי. תתקפלו
    עוד רשת בשנקל 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה זה החנות המופלצת הזאת.. באמא. לא חסר לנו איקאה? יש עוד מספיק חנויות אליאקספרס בארץ.
    סגור
  • 2.
    הטייקונים ובגץ שולטים (ל"ת)
    הוריי 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 1.
    קריסה
    גאון 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תאוות בצע ריסקה אימפריות זה מאות בשנים בעבר.... אתה בדרך אדון וייזל ראה כמה רשתות הפעלת ולאחר חודש חודשים שנה סגרת והחזרת את הכסף לבנקים!??
    סגור