השוק

אלין כהן חושפת שפונתה לבית החולים: "טראומה, כאבים בלתי אפשריים"

אלין כהן, אשת העסקים הצעירה ובתה של מירי כהן, חשפה את הדרמה הרפואית כשנחתה מדובאי: "השמיעה ירדה משמעותית באוזן. אמא ואבא החליטו לקחת אותי לבית החולים ושם גילו לי דימום באוזן כתוצאה כטראומה מהנחיתה"
מערכת ice |  2
אלין כהן (צילום אינסטגרם/ אלין כהן)
אלין כהן, אשת העסקים הצעירה ובתה של מירי כהן, כוכבת האח הגדול לשעבר, נעלמה ב-24 השעות האחרונות מהרשתות החברתיות. בעקבות כך, העוקבים שלה החלו להבחין שמשהו לא כשורה עם כהן, והחלו לדרוש בשלומה.
מסתבר שהתרחשה דרמה לא קטנה, כאשר אלין ואמה מירי העלו לבסוף סטורי וסיפרו כי דבר מלחיץ במיוחד התרחש בטיסת החזרה שלהן לארץ מדובאי, כאשר לקראת הנחיתה, החלה אלין להרגיש כאבים חזקים באוזן שלא עברו גם אחרי הנחיתה. לאחר שהכאבים החמירו, הוריה של אלין החליטו לקחת אותה לבית החולים, שם גילו לה דימום באוזן וסדק בעור התוף.
אלין כהן העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה את הדרמה הרפואית הגדולה שהתרחשה בטיסה מדובאי ואחריה, כאשר חשפה לפני כן כי היא פונתה על ידי הוריה לבית החולים: "למזלי עור התוף רק נסדק ולא נקרע ואין לזה טיפול, השמיעה ירדה משמעותית באוזן ובעזרת השם גם זה יסתדר. אמא ואבא החליטו לקחת אותי לבית החולים ושם גילו לי דימום באוזן כתוצאה כטראומה מהנחיתה", שיתפה כהן הבת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גם אני חוויתי משהו
    דנה 03/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בחזרה בנחיתה אטמתי את פקקי האוזניים בלחיצה חזקה לתוך האוזניים .השמיעה נחלשה ל12 שעות ואחכ ומאז שנים של טנטון ללא הפסקה . תיזהרו מאד עם אטמי האוזניים בטיסות . אל תלחצו אותם בזמן ההמראה או הנחיתה !!!
    סגור
  • 1.
    חתיכת מכוערת מאוסה
    פני 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש הרבה אחרים שסובלים הרבה יותר ממך ואינם רצים להתבכיין. הוי הוי מסכנה אלין העלובה. רדי לנו מהפריים. ביי
    סגור